Recenze (11 810)
Macon County Line (1974)
Nikoli příliš explicitní, o to drsnější a nepříjemnější ke sledování.
Honičky králička Bugse (1981)
Ale jo, dobré, nápadité, vtipné.
Liquid Sky (1982)
Člověk si myslí, že viděl všechno možné, a stejně ho dokážou některé filmy rozhodit a překvapit.
Jako hvězdy na Zemi (2007)
Krásná ukázka citlivé indické kinematografie, kde vám ta stopáž ani trochu nevadí.
Lean on Pete (2017)
Tentokrát mi to pomalé tempo sedělo.
Sobota čtrnáctého (1981)
Pokud se chcete podívat na dobrou hororovou parodii, bohužel vám americký snímek „Sobota čtrnáctého“ nemůžu moct doporučit. Sice to splňuje nějaké základní nároky na parodii, ale těch dobrých humorných scén je zde strašně málo. A jsem si skoro jistý, že se u filmu nebudete smát nahlas. Možná nějaká scéna vyloudí úsměv na vaší tváři, ale to bude více méně všechno.
Poslední dny (2005)
Nudná podívaná...
Kung Fu Traveler (2017)
Celkem fajn akční scény.
Kaleidoscope (2016)
Lehce znepokojivý, ale příliš zdlouhavý film.
Le Nouveau Testament (1936)
Některé filmy jsou zábavné i po více jak 80 letech.