Recenze (233)
Absurdistán (2006)
Tenhle film mozna neni nejlepsim zazitek z vsech, ale urcite v nem je neco vic.. a to vic je poselstvi, protoze když vidim dnesni lidi, mladez a vse okolo tak vazne verim ze za nejakych 300 let tu budou behat lidi s IQ mensim nez maji dnes opice, je to smutne, ale je to tak 5* za nadčasovost.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Film byl kvalitou o trochu lepsi nez jednicka. Relativne jeste normalni stopaz filmu a zajimavej konec (ovsem ne nejak zavratnej, preci jen lidi co znaji komix vi zhruba co se stane), ovsem do te doby takove nemastne neslane a krome Rhina, ktery vypadal jak "robot" z Titanfallu (rofl) se mi costume design u villains vcelku libil. Co jsem ovsem nemohl vystat byl 3D IMAX - nejen ze me z toho nejak pofiderne prvnich 30 minut bolely oči, ale také: malo 3d efektu; strasne moc zesilenej zvuk, az me z toho piskalo v levem uchu a nekvalitni, spatne citelne titulky splivajici s pozadim a obcasne rozmazane - i kdyz clovek k takovemu filmu titulky nepotrebuje, jelikoz vetsine dialogu rozumi, je to celkem neprijemne na oči, takze u me uz IMAX nikdy víc, nebo minimalne v nejblizsi dobe ne.
Americká krása (1999)
"the most dangerous person in the world is a man who has nothing to lose"
Anthropoid (2016)
Dobře fungující film až na jednu věc a to přízvuk a všude přítomná angličtina, která trochu ničí realný pohled do "těch" dob. Příběh skoro věrně kopíruje historii a posledních 10 minut v kostele je luxusních, slabá 4* = 70%.
Arsenal - 49 The Complete Unbeaten Record (2004)
Jako dokument to nestálo zase za tolik, pár interview a pohledy lidí do minulosti na "ta" konkrétní utkání. Jako největší mínus jsem bral ale ukázky (replaye) goalu, kdy byly vybrány ne moc detailní záběry, při kterých goal nešlo pořádně ani vidět - bylo to až moc při-zoomované. Každopádně na tomhle jsem vyrůstal 2002-2006. roky kdy jsem koukal na anglickou premier league na galaxii sport, obrovská nostalgie a vzpomínky na dobu která minimálně pro mě byla jednodušší. Henry, Pires, Viera, Bergkamp.. to byly jména co znali i lidé co se fotbalu tolik nevěnovali, to byli lidé co vytvořili 49 zápasový rekord bez prohry. 80%
Arsénova jedenáctka (2007)
Nostalgie jako prase, divat se na sestrih tech goalu, akci a situaci a pamatovat si je z live prenosu nekolik let zpatky je krasne. Jako fanousek Arsenalu a milovnik Thierry Henry éry a konkretne aktivni divak let 2001 az 2005 jsem si to samozrejme uzil, ale na 5* to neni, je to moc kratke a malo komplexni, ale jako vzpominkovej dokument je to useful a fajn.
Ben X (2007)
Byla to celkem nuda, co me ale urcite nejvic stvalo tak ty radoby "dokumentární vstřihy" + mi to moc neprislo realne aby clovek s takovou "nemoci" chodil na normalni skolu, ale asi na tom neco bude a treba nemel na vyber; kdo ví ? Kdyby nebylo toho super zajimavého a hlavne originalniho konce tak dam urcite mene. 3,5*
Berlínská mise (2013)
"Chaos", ten film jinak prostě specifikovat nelze. Za herce a akční scény -> 60%
Bláznivá dovolená (2015)
Meet The Tartan Prancer, The "Honda Of Albania". Za motherfucking Seala davam 3*
Blesk z čistého nebe (2012)
Jedna hvězdička za Durenta a druhá za Warcraft offtopic, jinak to byla teda pořádná sračka.