Recenze (838)
...a jitra jsou zde tichá (2015)
Jedinou vadou na kráse, která mi zabránila dát plný počet byl ten rozplakaný holywůůůdský závěr. Tohle mi do toho ruského a velmi kvalitního filmu fakt nešlo. Psychologie postav, scény, napětí, tady dokázali prostě ruští borci vtěsnat úplně všechno. Paráda. Naprostá.
Pomáda (1978)
S odstupem času možná některé scény vyvolají na tváři úsměv ale prostě i tak či onak. Nesmrtelná klasika s kozelným Travoltou a sexy Olivií Newton John.
Dogville (2003)
Lars prostě umí a tady pracuje s naprosto minimalistickou formou a fantazií diváka, co jsem snad ještě nikdy nezažil. Skoro jevištní představení, které nenechá mysl ani vteřinu v klidu a vibruje celým tělem. Jako vždy se jedná o temné, demonické dílo, kde se střídají až poetické scény se zvrácenými představami. Nutno vidět ještě jednou.
I Spit on Your Grave III: Vengeance Is Mine (2015)
Ten film není vůbec špatný. Je jenom naprosto odlišný od dvou předchozích dílů a v žádném případě to není osud série SAW, kde se nastavovalo až do úplného zblití. Ubylo násilí a přibylo psychologických momentů. Možná proto pro mnohé těžké zklamání. Pro mě nikoliv, jelikož to považuji za logické vyústění jedničky. S dvojkou to nemělo pranic společného.
Joe (2013)
Těsně pod hranicí plného počtu. Hlavně po dloooooooooooouhé době film s Nicolasem, který není ani plytký, a ani se nedá předvídat jak u jeho dalších kousků. V podstatě je to taková dramatická a hodně drsná roadmovie s drsným potetovaným a věčně opilým Nicolasem. Prostě tahle role mu fakt sedla.
Zvrácený (2002)
Totální zvrácenost. Co k tomu více dodat.
MI-5: Vyšší dobro (2015)
To co vypadalo na první pohled průhledné a prvoplánové se krásně zamotá a rozuzlení vlastně přijde až v závěrečných pár minutách. Ať tak či onak, pravdivý obraz špíny tajných služeb. Ve své podstatě velmi znepokojivý film.
October Baby (2011)
Nejenom gore a exploitation živ je člověk. Tady se nám servíruje velmi silný film který útočí na první signální soustavu a všechny lidské pudy a pokud je ve vás jenom trochu lidského citu, nezůstane na konci jedno oko suché. Moc sympatičtí a velmi neokoukaní herci a výborný soundtrack tomu dávají krásnou mašli. Nádhera.
Neznámý (2011)
Chvilku to jde, pak to nejde, pak se probudí někdo a mezitím se dívám ena Neesona se smutným výrazem. Koho to může skoro dvě hodiny bavit?
Final Girl (2015)
A je to tady zas. Super téma a nápad zprzněný až na kost. Nebudu se trápit logikou, že borci zabili 20 děvčat a vůbec nic se neděje. Nu dobře. ale samotná akce v lese byla tak trapná, až to fakt jednoho zabolí. Čekal jsem nějaký nápad, nějaké oživení ale marně.