Recenze (129)
American Horror Story - Double Feature (2021) (série)
Rozhodně nejhorší série od samotného vzniku. Ještě horší než hotel.
American Horror Story - Hotel (2015) (série)
Fakt nevim, za co dostala Lady Gaga zlatý glóbus. Dvanáct dílů se tváří stejně.
Až tam nezbyl žádný (2015) (seriál)
Další zprznění skvělé literární klasiky.
Jurský svět (2015)
To byla ale píčovina. Chris Pratt jako Jack Bauer s Rambonožem ve své ego honící roli. Pipka co na jehlových podpatkách v džungli v klidu zdrhá před dinosaurem. A malí smradi, který si jen tak mimoděk opravý káru. Čtveřice hlavních hrdinů, která prostě přežije úplně všechno, přesto že trénovaní mariňáci chcípaj jeden po druhém.
Padesát odstínů šedi (2015)
A to odpad jen tak nedávám.
Babovřesky (2013)
Devět z deseti lékařů doporučuje Troškovy filmy na problémy se zácpou.
M is for M.I.L.F. (2013)
Můžu dát něco ještě horšího než odpad?
Amazing Spider-Man (2012)
Ty krávo to byl hnus, Spidermanovi dali pěkně na prdel, ani jednorukej DJ Paul Bulva to nemohl zachránit.Možná kdyby zase chlastal vodku vokem. Líbila se vám verze s Tobey Maguirem? Mně jo. Za tohle ale bych dal někomu přes hubu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Atlas mraků (2012)
Nudaaaaaaaaaaaaaa!
Piraňa 3DD (2012)
A proč ne? Horor to sice není, thriller taky ne, komedie určitě. Není moc filmů co mě neserou a tenhle mě nesral. Podle traileru to vypadalo na totální kokotinu,...........no.....ono to vlastně je totální kokotina, ale tak to asi mělo bejt. Já jsem se u toho několikrát zasmál. A počkejte si na Hasselhoffa, ten chlap je vážně magor. Stejně jako u jeho starej a ulítlejch videoklipů tak i tady jsem nevěděl jestli to myslí vážně nebo jestli si schválně ze sebe dělá prdel. Palec nahoru Dave.