Recenze (129)
Běžec a vztekloun (1949)
První díl o Ptákovi Uličníkovi a Kojotovi jako by byl předzvěstí letité zábavné série. Viděl jsem i lepší díly, ale přesto tenhle patří mezi ty nej. Dost dobrej závěr.
Elmerova skrytá kamera (1940)
Hodně starý, Bugs Bunny tu vypadá úplně jinak.
Tramvaj do stanice Touha (1951)
Za tohle měl Brando dostat Oscara.
Pěst plná hněvu (1972)
Asi nejlepší film Bruce Leeho. Narozdíl od těch ostatních má příběh, emoce, ale i herecké výkony, skvělé záběry i se stejně skvělou hudbou. A to vše je navíc doplněno mistrovským bojovým uměním šelmy Bruce Leeho (ten chlap byl fakt jinej). Bruce je celý film fakt nasranej a svými pěstmi ze msty zabíjí jednoho nepřítele za druhým, přičemž jejich těla věší po ulicích. Film se mi jevil sympatickým ve více věcech a myslím že je to příjemná podívaná nejen pro milovníky bojových filmů :)
Volavka (2002)
Jestli jste viděli Scorseseho verzi dřív, (stejně jako já), musím říct že Martin spoustu scén z Volavky vylepšil a dodal filmu větší napětí. Jenže původní verze se s tou novou těžko srovnává, protože je natočená zase z trochu jiného pohledu a má dost co do sebe, Příběh je skvělej a oba hlavní představitelé sympatičtí. Dal bych Volavce všech pět, ale remake je přece jenom jeden z nej filmů, co jsem viděl, tudíž čtyři hvězdy jsou správná volba :)
Nedotknutelní (2011)
Co jěště víc dodat. Zkrátka velmi silný film který si všech pět zaslouží.
Hrozny hněvu (1940)
Proč ty lidi nejsou bohatí jako já?
Skvělí Ambersonové (1942)
Tenhle film je jasný důkaz velkého Wellesova režijního citu.
Černá zmije - Černá zmije II (1986) (série)
Mnohem lepší než první série.Cynický a ironický Rowan ,,Zmije´´Atkinson dobře hlásí na všechny okolo i na totálně blbou královnu Alžbětu. První sérii lepší přeskočit a pustit se hned do druhý.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Konečně jsem dokoukal třetí sérii. A je vůbec možný, aby první a třetí série vypadaly jako dva úplně jiný seriály? Jo, je to dost možný.