Poslední recenze (64)
Slzotvůrce (2024)
celý film som nevedel dostať z hlavy dojem že chcel niekto natočiť Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011) "romance" bez vlkov a upírov jak cez kopirák pre mladších teenagerov. Ak sa niekomu páčil hore spomenutý film (sága), tak smelo do toho. (nieje to zrovna moj súdok tieto "lepkavé rozprávky" ale aby som nekrivdil 73% (5* na podporu hodnotenia) pre baby a tých, čo majú tento štýl radi)
Problém tří těles (2024) (seriál)
za mna parada a zaujimave myslienky su tam - v pohode odporucam (nehladajte za tym kvalitu Interstelaru ale niecoho na jedno pozretie a budete spokojny) 77% a na podporu hodnotenia 5x*
Signál (2024) (seriál)
v pohode jednohubka až na ten drobny fail nezhorenie záver :) 65% a na podporu hodnotenia (43% aktual) 5x*