Recenze (1 751)
Atlanta - Season 3 (2022) (série)
Asi nejdivnější série zatím, ale stále funguje skvěle. Seriál se stále více posouvá do na sobě nezávislých, černohumorných povídek, což je trochu škoda, protože hlavní trio Glover / Stanfield / Henry je nenahraditelné. Povídky si ale dokáží držet kvalitu, důvtip a nechávají i prostor k zamyšlení, takže tuto cestu nehodlám odsuzovat a holt budu doufat, že v další sérii budou mít opět více prostoru.
Mimoni 2: Padouch přichází (2022)
V podstatě přes kopírák první díl, ale ono to je vlastně jedno a na příběhu moc nezáleží. Všichni na to koukají stejně jen kvůlii blbostem, které Mimoni dělají.
Kmotr (1972)
Velice solidní 4* hvězdy a to hodnotím optikou roku 2022. Dovedu si představit, že v roce 1972 tohle musela být naprostá bomba. Výkon Branda je neskutečný a tenkrát začínající a neznámé nicky jako Pacino, Caan nebo Duvall se předvádějí v nejlepším světle. Problém filmu je za mě paradoxně jeho "krátká" délka, vzhledem k tomu, že mapuje dlouhý časový úsek. Z tohoto filmu by se daly poklidně udělat klidně 3 díly z různých časových období, jelikož poslední hodinu se věci dějí až příliš rychle.
Nesnesitelná tíha obrovského talentu (2022)
Na lowbudgetovku to vlastně vůbec není špatné. Film zvládá dobře parodovat tvorbu Nica Fuckin Cage a zároveň se umí brát vážně, občas až teatrálně, předvádí opravdu masivní tíhu nezměrného talentu této legendy. Škoda jen, že je na filmu vidět omezený rozpočet, protože tomu odpovídá kvalita filmu jako takového.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
V poslední době přibývá opravdu zoufalých superhrdinských filmů a snad to značí, že toto téma se velice rychle vyčerpá a Hollywood nám začne sypat jiný typ akčních béček. Bylo to stále více koukatelné než Eternals či Venom, ale to možná jen díky Raimiho šmrncu. I tak je to ale rozhodně jeden z jeho nejslabších filmů a rozhodně nic s čím by se měl po 10 letech vracet ze své pauzy.
Rychlá rota (2022)
Vyhořelý Chip jako pojišťovák? Dale jako zoufalec podstupující CGI operaci? Vyfetlý MontY závislý na "smradlavém sýru"? Náruživí Zip s Gedžitkou, kteří mají 40 dětí? Ne, tohle a mnoho dalšího jsem skutečně nečekal. Ale měl jsem, když za celým filmem stojí bláznivý Andy Samberg. Toto není nový Space Jam pro děti, ale opravdu vtipný odkaz pro nás, kteří jako děti na Rychlé rotě vyrůstali. Furt nechápu, kdo tuhle prasárnu v Disney odklepnul :-))
Ztracené město (2022)
Chaning Tatum vyměnil Jonah Hilla za Sandru a udělal další buddy komedii podobnou Jump Street. Jenže Sandra prostě na tento humor není, chemie mezi nima je příšerná a bohužel stav filmu je také tragický.
Love, Death & Robots - 3. svazek (2022) (série)
Třetí sérii táhnou hlavně 2 epizody - "Sea shanty" Děsivá výprava by Fincher a technologicky dokonalý Jibaro, který je jakousi převyprávěnou baladou o siréně. Zbytek je vcelku recyklace starých témat, které jsme už aspoň jednou viděli a nemají čím překvapit. To ale neznamená, že se nejedná o kvalitní jednohubky ( asi až na 3 roboty a Tým zabijáků, tyto epizody tahají průměr skóre bohužel dolů ).
Love, Death & Robots - Jibaro (2022) (epizoda)
Technologické orgie nejmodernějšího CGI spolčeného s 3D a 2D animací zakončené perfektním renderingem. Toto je budoucnost CGI, počítačových her, virtuálních realit. Takto chci, aby za 10 let vypadal další Zaklínač :-)
Love, Death & Robots - Děsivá výprava (2022) (epizoda)
I kdyby Vás tento seriál nezajímal, tak tuto dvacetiminutovku od Finchera je prostě nutné vidět.