Oblíbené seriály (10)
Buffy, přemožitelka upírů (1997)
Firefly (2002)
Řekni, kdo tě zabil (2007)
Futurama (1999)
Mrtví jako já (2003)
Teorie velkého třesku (2007)
Angel (1999)
Elfen Lied (2004)
Moje prvé anime, čo som videl od začiatku do konca a zároveň dôvod prečo som si tento žáner tak zamiloval... Tento seriál nastavil hornú latku pre všetky ďalšie anime čo si kedy pozriem a ako ich budem hodnotiť... Nádhera, !!!
Kanon (2006)
Nádherné anime... Od začiatku zaujímavé, sprvu veselé, neskôr neskutočne smutné a ďalej tak na striedačku... Koniec bol tiež krásny a veľmi dojemný... Neviem čo viac si želať...