Recenze (67)
Brutální Nikita (1997) (seriál)
Hudba místy nečekaně dobrá, přinejmenším v porovnání se vším ostatním. Co ale nejvíc bije do očí je nepřítomnost politologa, historika nebo alespoň trochu obecně vzdělané osoby u natáčení, respektive psaní scénáře.
Bourneovo ultimátum (2007)
Mírně levičácká otázka všemocnosti policie zjednodušena na boj dobra se zlem a člověk ani neví, jestli je to špatně...
Stmívání (2008)
Se vší úctou ke Stmívání jako béčku v nejčistší podobě, podívejte se raději na Coppolova Draculu...
Pearl Harbor (2001)
* + jedna za krev hrdinů stékající do láhle od coca-coly
Dopisy z Iwo Jimy (2006)
Je obdivuhodné, jak neskonale americký film byl natočen bez Američanů v hlavních rolích
Počátek (2010)
Formálně dokonalé, nicméně podobné přechody dimenzí patří k slabším filmům. A vedle mnoha pozitiv vypadá připitomělá pointa připlácnutí jedné závěrečné dimenze navrch zvlášť uboze.
Gran Torino (2008)
Kdyby Eastwoodovo ego poskakovalo tímto stylem pouze v jednom filmu, mohli bychom to považovat za žert. Nejvíc ale zklamaly záporné postavy, vykreslené srovnatelně s béčkovým krimi, prvoplánově.
Leon (1994)
Vždyť ten pán není zlý a ta holka taky néé, oni totiž střílí ty zlé lidi, dealery a tak. Nějak se nemůžu ubránit pocitu, že herecké výkony by v hodnocení měly stát až za scénářem.
Křižník Potěmkin (1925)
20% dolů za silnou příchuť propagandy
Život Davida Galea (2003)
Smrt se zde postupně stala pouze prvkem detektivky, ačkoli zpočátku se zdála být tématem filmu... Chyba.