Recenze (161)
Mythomaniac (2019) (seriál)
Už dlouho mě nic tak nechytlo, nenadchlo :) trefili se mi do vkusu. Oceňuji jak neustále tvůrci dokázali hledat a vytvářet další a další zápletky. Natočené skvěle.
Maturitní ročník (2022)
Film obyčejný, ale Rebel to zase povýšila :)
Padesát odstínů šedi (2015)
A o čem to jako bylo? :D
Slunovrat (2019)
Super, zajímavé prostředí, něco neobvyklého
Neviditelný (2020)
Úžasné
Deníček moderního fotra (2021)
To se vážně nedalo dokoukat....
Jak jsem se zamilovala do gangstera (2022)
Prostě zážitek,i dlouhá stopáž mě bavila.
Dilema (2011)
Moc dobré :)
120 BPM (2017)
Snad "nejděsivější" film co jsem viděla....tak realistické. Nepopsatelné.
The Deep House (2021)
Tak nepříjemné pocity, ta atmosféra...... neskutečný film......nejlepší začátek jejich ponoru......takový strach a napětí