Recenze (704)
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
Pořad vyděračský pro diváka, se šťastným i příšerným vlivem na samotné účinkující. Studnice námětů na nekonečné series, odstrašující momenty, kdy se do sebe "šťastně" shledaní pustí jako lvi, ale někdy také (i když s obrovskou televizní rezervou) nesporný optimismus. Hodnotit se to nedá...
Frigo na mašině (1926)
Groteska, která mě masivním způsobem frustrovala... u Seven Chances jsem se bavil přijemně, ale opakující se záběry na jedoucí lokomotivu ve mně dosud vyvolávají nepříjemné pocity. Až se posté podívám na Příjezd vlaku, možná dám tomuto dílu další šanci...
Lidé pod schody (1991)
Jeden z mála filmů, na které jsem se nedodíval... nemyslete si o mě, že nemám rád afroamerické kloučky, ale ten malej parchant mě neskutečně štval.
Teletubbies (1997) (seriál)
Nehodnotím, protože je to nehodnotitelné. Není v mé kompetenci hodnotit ve dvaceti letech něco, co je určeno pro roční děti. Seriál staví a padá na neustálém opakování, a právě to je základem dětského učení. Je to infantilní - tedy dětinské, protože je to pro děti. Pochybuji, že by seriál negativně ovlivňoval budoucí dětské chování. Zdejší odpady! rozhodně nejsou adekvátní - leda že by vás naštvalo, že Lálá utrhla Dipsímu anténku :-)