Oblíbené filmy (10)
2001: Vesmírná odysea (1968)
Temný rytíř (2008)
Pátý element (1997)
Válka světů (2005)
Mazací hlava (1977)
Rabbits (2002)
Kruh (2002)
Další pro mě srdcová záležitost. Těžko vybírat lepší horor nežli právě kruh. Pakliže nebudeme teď přemítat o řemeslném zpracování, hereckých výkonech aspol., čemuž prakticky není co vytknout zbyde nám už jen to těžké děsivé tajemno a on pár sekundový snímek ve snímku, který vás bude ještě pěkných pár nocí (7) pronásledovat...
Braindead - Živí mrtví (1992)
Nelítostný souboj (1995)
Já už se jen mohu přidat.. Opravdu v žánru jasný TOP. Perfektní kamera, perfektní herecké výkony, dnes už legendární městská přestřelka a k tomu vše perfektně hudebně podloženo. Celý to na vás padne i se svou hutnou atmosférou a necelé 3 hodinky opravdu utečou jako voda.