Recenze (11)
Thor: Láska jako hrom (2022)
Slovy Kirka Lazaruse a.k.a Roberta Downeyho Jr. ”Everybody knows you never go full retard.” Jak Ragnarok patří k té koukatelnějši části Marvelu,tohle si fakt nesedlo. A to mám slabost pro hovada za kamerou bez dozoru.
Wonder Woman 1984 (2020)
Batman a Robin 21. století.
Rick a Morty - Série 4 (2019) (série)
Chachi! Fuck Chachi.
Pán tygrů (2020) (seriál)
Redneck kingdom come.
Joker (2019)
“Hutné drama” pro základní školy. Jóhannssonová svěřenkyně Hildur duní mocně a Joaquin si to povodil fenomenálně. Ostaně jako vždy. Je to pán (Ale Ledgera nezastínil. S čímž asi ani nikdo nepočítal) Zbytek zabijí obvzlášt v druhé polovině tupě zkratkovitý scenář a slabá režie. Jako by se o realistické drama pokoušel někdo kdo měl zatím na starost jen pohlupavé americké komedie. Oh wait...
V pasti (2016) (seriál)
Vrcholový islandský neonoir aneb když se na severu rozhodnou odpovědět na True Detective. Pocit zimy a izolace v parných letních dnech zaručen.
Podfu(c)k (2000)
Za mě probroušenější gangsta diamond než Quentinuv Pulp. Ritchie v životní formě. Po 12 opičkách a Tylerovi nejlepší Pittova exhibice. A OST par excellence! #DontgoinEngland
Terminator Genisys (2015)
Parodie na Terminátora s bečkovým vizuálem a naprosto diskontinuální zápletkou. Ale Arnold to dost táhne nahoru...
Horace and Pete (2016) (seriál)
Dekonstrukce sitcomu. Zlé jako život sám. Na konci jsem doma hledal žiletky.
Sebevražedný oddíl (2016)
Margotka by řvala,ucházejicí soundtrack a par eye-candy záběru. Zbytek spálit.