Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Co věta, to hláška. Tenhle seriál nejde nemilovat, pětice Dave Lister, Arnold Rimmer, Kocour, android Kryton a Holy je skvělá! .. Rimmer: "Krytone, nemohli bychom letět trochu rychleji? Aby nás nepředjížděly nehybné předměty!".. .
Pýcha a předsudek (1995)
Myslím, že se snad nedá nic vytknout. Colin Firth jako pan Darcy a Jennifer Ehle jako Lizzy jsou skvělá dvojka. Celkově jsou herci hodně přesvědčiví a myslím, že ze sebe vydali to nejlepší. Charismatickému panu Darcymu, se snad nedá odolat a Lizzy je správně svéhlavá a ironická. Nehorázně mě štval pan Collins, ale to není nic nečekaného, protože jeho role tak má působit (štval mě jak v knížce, tak i ve filmovém zpracování). Filmy zpracované podle knížek Jane Austenové mám hodně ráda a Pýcha a předsudek patří k nejoblibenějším. Není to jenom romantická zápletka a šťastný konec, má to své kouzlo a hodně nám to prozradí o době, kdy vztahy mezi mužem a ženou byly úplně na jiné úrovni, než jsou dnes.
Hra o trůny (2011)
M*A*S*H (1972)
Tenhle seriál přímo zbožňuju. Ani už nevím, kolikrát jsme ho viděla. Pierce Hawkey a jeho úžasný smysl pro humor mě vždycky dostane. Trapper, Radar, Klinger, plukovník Potter, Henry Blake a spousty dalších, to jsou nezapomenutelná jména. Je těžké uvěřit, že i po 256 dílech, seriál neztratil na kvalitě.
Bratrstvo neohrožených (2001)
Přátelé (1994)
Nejde si nezamilovat tenhle sieriál. Hloupoučký Joey a jeho hlášky jsou bezkonkurenční.