Recenze (230)
Goyovy přízraky (2006)
Výborný námět, výborné obsazení, jak herecké, tak scénaristické a režijní. Líbíla se mi první polovina a kdyby se v té druhé neobjevilo tolik vizuálních a logických chyb, přidal bych se k ostatním pětihvězdičkářům. ****
Pařba na třetí (2013)
Pro mě to u Pařby ve Vegas končí. Komedie mě přece nemůže uspávat !!!
Odplata (1999)
80%. Super důvtipné a přitom přímočaré, akční a krvavé. Nicméně pro mé oči až moc jednoduše plynoucí.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
80% Kino. První a taky poslední piráti, kteří mě bavili a užil jsem si je plnými doušky. Myslím, že jsem je viděl i v ideálním věku (12 let), kdy mě mohly ty pirátské vraždy a všemožné dovednosti, ohromit. Bylo by to geniální, kdyby to Černou perlou skončilo. Druhý díl je už pouhým stínem toho prvního a ty další?...ani to ne! *****
Všemocný (2011)
Dneska jsem si čirou náhodou vzpomněl na tento film a s chutí jsem si ho pustil zas. Tentokrát už bych se i přiměřil k tomu, že jsem celý film pochopil i dost hluboko. Líbilo se mi to strašně moc, napříč roli Bradley Coopera. Naopak role soka Roberta De Nira mi až tak moc nesedí. Nechci nijak křivdit, ale dokázal bych si v takové roli představit někoho jiného...někoho jako Morgan Freeman nebo Robert Downey Jr. Potom také ta scéna s konzumací krve mi už přišla přehnaná, ale jinak jsem se do toho vžil a pak jsem hodně záviděl Eddie Morrovi... po shlédnutí jsem si kladl otázku: "Jak bych asi tak dopadl já?" ****
Klub poslední naděje (2013)
Matthew to celou dobu táhne. Každým dalším jeho kouskem je mi víc a víc sympatický. Je to také důvod, proč jsem přepisoval oblíbené herce. Začátek mě hnedka chytl, ale budu se na něj muset podívat znovu a udělat si v něm jasno. Ve finále působí dobrosrdečně a pravdivě! Jsem rád, že mě seznámil s takovou událostí. ****
Opustit Las Vegas (1995)
Film tak ošklivý, až je krásný! Nedokážu si momentálně vybavit jiný, ve kterém by se mi Nicolas Cage líbil více. To spojení s Elisabeth Shue opravdu svědčí. Dvě trosky dohromady, jedna větší, než druhá. Balada! *****
Před půlnocí (2013)
Dialogově propracovaný exemplář, který není vůbec "americký"! Což oceňuji. Moc hezké prostředí, kde se film odehrával podtrhuje pravdivost tohoto snímku.
Konzultant (2013)
3* s přimhouřením obou očí, k čemuž ke konci filmu opravdu došlo. Schválně jsem dal stopku v okamžiku, kdy mě nadchla první věc, a to bylo v 1h 12min. Na to, jak hvězdné obsazení Konzultant přináší, jsem poněkud zklamán, protože od Fassbendera až po Cameron Diaz, mají určitě na víc. Pokud se Ridley ve finále opravdu spokojil s tímhle, tak teda nevím, jestli od něho můžeme ještě něco velkolepého čekat. Tři hvězdy za scénu s lanem a provaz na Ferrari v podání Cameron!
Ostrov (2005)
Jak už to u Michaela Bay bývá, ve filmu je propracovaný vizuál. Když jsem viděl Ostrov poprvé, byl jsem ohromen dvojicí McGregor s přenádhernou Scarlett - může být blond, zrzka, rusovláska nebo plešatá,.. já být ženská, nechtěl bych být v rolí jejího soka! Velmi akční, velmi napínavý, hudebně velmi dobře pojatý. Oproti Bayovým Transkám mě zaujal nejen po vizuální stránce. ****