Recenze (244)
Dítě číslo 44 (2015)
Občanu X nesahá ani po kotníky, velká bída bez šťávy, námět dobrý, zpracování otřesné.
Casino Royale (1967)
Námět dobrý, výběr herců dobrý, zpracování otřesné....ten film nemá šťávu.
San Andreas (2015)
Příběh plného amerického klišé, že by vydal na 10 filmů...Emmerich by se mohl učit.
Terminator Salvation (2009)
Kravina...Terminátor vydrží polití struskou??? Tak dobrou elektroniku nemají ani Rusové...
Terminator Genisys (2015)
Za efekty.....ale je podobné jako s posledním Mad Maxem, filmové triky výborné, děj pokulhává...i když Arnold si už z toho dělal parodii, hlavně jeho !přátelský" úsměv...Už je to nastavovaná kaše.
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Bída, úpadek v přímém přenosu, podobné jako Bony a klid 2 .
Revizoři (2003)
Oproti reálu, nejsou vidět revizoři u každého eskalátoru a pak postrádám početnou komunitu bezdomovců. Pravdou je, že historický inventář vraků- vlaků je i ve skutečnosti...,-) Film má náboj, obyčejně neobyčejný, občas trochu děj pokulhává... Faktem, že za nynější uprchlické situace 6.9.2015 držím Maďarům palce...
Rivalové (2013)
Při závěrečném epilogu, kde je záběr na skutečného Laudu a v jeho očích je vidět, jak mu schází konkurent/kamarád, bylo mi ho líto....bohužel, tato skutečnost čeká každého z nás v důchodu ..... jinak skvělý film, dobrý výběr herců.
Modrá laguna (1980)
Ani v ráji nevyhynuli hysterky....
Domácí mazlíček (2008)
Za Heffa