Oblíbené filmy (10)
Pátý element (1997)
Parádní sci-fi plné humoru s krásnou Millou, drsňáckým Brucem a zpropadeným padouchem Oldmanem :) Aneb když se někdo zeptá na můj oblíbený film, hned mě napadne Pátý element.
Nana (2005)
Amélie z Montmartru (2001)
Tak z tohohle kouzelného filmu mám pokaždé svělou náladu :-)
Lolita (1997)
Lo...Lola...Dolly...Dolores...Lolita......kdo by nepodlehl její kráse?
Ztraceno v překladu (2003)
Stačí zbožňovat Japonsko a Scarlett Johansson = čistých 5.
Pod vlivem lásky (2008)
Viděla jsem to jen jednou, ale i tak můžu říct, že to byl jeden z nejsilnějších filmových zážitků. Tenhle počin obsahuje snad úplně všechno, od bláznivé komedie, přes akční film až po drama. A fakt vás to vezme.
Drsné jaro (2001)
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Zřejmě moje první setkání se severským filmem. Do kina jsem šla s velkým očekáváním. Netušila jsem ale, že se skutečně vyplní a těch zdánlivě dlouhých 152 minut nebudu mít ani jedinkrát nutkání podívat se na hodinky. Snímek byl pro mě neobvykle syrový, což ale jedině přidávalo na jeho uvěřitelnosti, a velmi rychle mě dokázal vtáhnout do děje. Hlavní dvojice na mě navíc působila sympaticky, a to hlavně Lisbeth, které jsem fandila od prvního okamžiku. Už teď se nemůžu dočkat, až uvidím zbylé dva díly! Možná je to tím, že jsem předlohu četla až po filmu, nicméně dávám 5*.