Oblíbené seriály (10)
Cirkus Humberto (1988)
Černobyl (2019)
Jak to vše bylo s příčinami doopravdy, se už asi nikdy nedovíme, ale s vylíčením tehdejší politické NEkultury po vlastním samostudiu naprosto souhlasím a odmítám, že jde o neférovou západní propagandu. Osobně nežeru ani jednu z velmocí, ale tohle mi nepřišlo přehnané. Vždyť na ČR nechali spadnout radioaktivní bordel z obrovského mraku, který Československo a Polsko zasáhl hodně a všem v médiích tvrdili, jak je všechno v pořádku. Ale budu raději hodnotit jenom provedení. Seriál u mě navodil pocit hrůzy a představu, jak to asi mohli zúčastnění vnímat a prožívat. Angličtina mi v tom vůbec nevadila. Dnes už dávám 5 hvězd máločemu. Velmi oceňuji, že z toho neudělali hnusný doják. Chtěl jsem nad moderní kinematografií definitivně zlomit hůl, ale asi s tím ještě počkám, protože se sem tam vynoří něco, co mě překvapí příjemně.
Robin Hood (1984)
Návštěvníci (1983)
Sňatky z rozumu (1968)
Děti ze Síria (1984)
Seriál jsem si musel objednat přímo z Nového Zélandu. A po opětovném shlédnutí musím konstatovat, že některá stará díla mají prostě "duši". Jinými slovy to "něco", co v dnešních filmech a seriálech dost často chybí a o čem se někdo domnívá, že je to nahraditelné barokními efekty.