Recenze (100)
Anthropoid (2016)
Závěr filmu, jakkoliv parádní, nemůže vynahradit ten kýbl nudy před ním.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Nevím, kdo si Jackson myslí že je, že si tohle dovolí vůči předloze. Ale příště, až bude chtít vyprávět svý srdceryvný historky, tak ať z toho raději vynechá Středozem...
Švindlíři (2003)
Od mýho hodnocení si odečtěte hvězdičku, pokud nejste takoví fanoušci Alison jako já.
Hulk na neznámé planetě (2010)
Docela koukatelný, ale oproti předloze strašně oškubaný a to se toho v tom komiksu zase tolik nestalo.
Oldboy (2013)
Těžce koukatelný. Zbytečný, ale koukatelný. Plus, mohlo by to přivést víc lidí k první verzi který, když tomuhle dám osmdesát procent, bych nejradši dal tisíc. Ale na to tu tlačítko nemaj.
Silent House (2011)
Absence normálního střihu mě nakonec moc bavila. Ze začátku jsem si toho sice moc všímal, ale když na to přistoupíte, tak je z toho vcelku napínavá podívaná se super výkonem mladý Olsenky. Měl bych kouknout na originál.
Vražedná minulost (2013)
Strašidelnost nulová, ale jinak docela zajímavej pohled na duchařinu a na Abigail se taky dobře kouká.
Enderova hra (2013)
Padesát let po Dnu Nezávislosti se vesmírnej Harry Potter dostává do Hvězdný pěchoty pro děti. Místy ptákovina, místy docela zábava. Převažuje ale ta ptákovinost, proč proboha všemu velí děti? Finální WTF ale docela ušlo, knížka bude určitě zajímavá.
Ztraceni (2004) (seriál)
Dává to asi takovej smysl, jako manuál k japonskému videu. Kdo je ale ochoten odnést si z toho jen to co chce, tak může být spokojen. A Desmond je prostě týpek a jen jeho příběh stojí za dokoukání...
Insidious 2 (2013)
Pořád je to hororovej nadprůměr, i když to spíš často působí jako nějakej detektivní thriller. S kvalitama jedničky se to ale bohužel nedá srovnávat, ta byla přeci jen úplně někde jinde a v upadajícím žánru působila jako zjevení.