Oblíbené filmy (10)
Hanebný pancharti (2009)
Tarantino je můj oblíbenec, jeho filmy mě zkrátka baví a přijdou mi geniální. Jasně, asi nikdy nic nepřekoná Pulp fiction, ale tohle prostě šlape jak má. Je to nadupaný, vtipný, nechybí akce, herci výborní. Christoph Waltz přímo exceluje. Těsně v závěsu Fassbender a Pitt je taky slušný. Zkrátka herecký koncert pod taktovkou Tarantina.. Nejprve jsem to viděla s dabingem, později v originále a byla jsem ještě nadšenější a dosud mě nadšení nepustilo. Nevím jak Vy, ale já si při filmu i po něm chrochtala blahem. Plus u mě má i za finish. Zkrátka Tarantino, jak ho mám ráda.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Mechanický pomeranč (1971)
Nedotknutelní (2011)
Pravidla vášně (2002)
Tenhle film asi každý nezkousne, ale mě chytl a už nepustil. Stejně jako šílený pohled Van Der Beeka, který mě svým psychopatem uchvátil a dokázal, že něco umí a není jen přeslazeným Dawsonem s bolavým srdíčkem. Nedokážu vysvětlit čím, ale ten film mě prostě nadchl na první dobrou a ani druhý, třetí a xtý shlédnutí s tím nic neudělalo. Naopak miluji ho víc a víc. Ta syrovost, která z filmu čiší, mi nedala spát a já ho chtě nechtě musela zařadit do své topky. A i když jsem viděla několik dalších velmi dobrých filmů, milejších, s propracovanějším příběhem a zápletkou, žádný ho nedokázal odsunout. Je to zkrátka taková moje srdcovka, ale chápu, že ne všichni si k němu najdou cestu.