Recenze (70)
Fuck For Forest (2012)
Konečně jsem mohl na plátně vidět a slyšet ideje o kterých jsem přemýšlel již nějaký čas. Let's Fuck for (the) Future!
Kronika (2012)
I believe I can fly...
Muse: HAARP (2008) (koncert)
Naprostá dokonalost!
Pařba v Bangkoku (2011)
Mohlo to být vtipné...bohužel to bylo všechno zbytečně přehnané, takže místo vtipu byl film plný trapných trapností.
Kamarád taky rád (2011)
Mně se ten film prostě líbil. Nenechal mě se nudit, ba naopak, celou dobu jsem sledoval příběh a docela se do něj i vžíval. Prostě mě to bavilo a tak se rozhoduji mezi 4 a 5 hvězdami. Dám 5* z důvodu, že je to po delší době romantická komedie, která se mi opravdu od srdce líbila. Scéna močení se ztopořeným penisem mě opravdu dostala. :D
Green Lantern (2011)
Miliardy let starej-nesmrtelnej bubák si nenašel chvilku na nastudování fyzikálních zákonů? Ten závěr byl hodně jednoduchej. Doporučení pro nesmrtelný bubáky - studujte víc fyziku (ač jsme jedna z nejmladších civilizací, tak i naše 5tiletý děti by poznaly, že jde o léčku)!
Šéfové na zabití (2011)
První polovina na 4*, druhá horší 2*...ale za velmi sexy šéfku aka Jennifer Aniston to zprůměruji na 3*.
X-Men: První třída (2011)
Veliké zklamání...očekávání byla vysoká, ale dvouhodinové čekání, kdy tedy přijde ta 86% záležitost, které nakonec nebylo naplněno, mě nakonec přimělo přemýšlet o dvou hvězdičkách...Matthew Vaughn má štěstí, že si mě získal Kick Assem, jinak bych mu střihnul 30%.
Zdrojový kód (2011)
Zajímavý scénář, pěkně zahrané, dal bych 5 hvězd, ale jedna morální záležitost mi v tom brání. Je sice krásné, že Colter Stevens dostane možnost obživnout, ale už se neřeší, že "zabije nevinného učitele, vezme mu tělo a navíc přebere pěknou holku"*. Ale na kvalitní 4 hvězdy ten film každopádně má. *citováno z komentáře Djkoma
Znamení (2002)
Mimozemšťani hákliví na vodu se snaží osídlit planetu na které je více než 70% povrchu pokrytou právě vodou. :D