Recenze (32)
The Cloverfield Paradox (2018)
Nejhorší Cloverfield. jinak ucházející sci-fi, který na kolena sráží především množství klišé.
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Mám tyhle filmy o "poctivý novinařině" rád. The Post nemá sice tak emotivní příběh jako Spotlight a nemá to ani takovou atmosféru a politický napětí jako All the President's Men, na druhou stranu je to pořád perfektně natočený a s ohledem na současnou dobu i s jasným poselstvím.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
poctivá filmařina nebo oscarový kalkul?
Dopad (2017)
Jo tak takhle by vypadalo Jump Street, kdyby jelo na skutečných drogách.
Death Note (2017)
2 atomovky američanům očividně nestačily, musejí japonce trestat i po víc jak 70 letech po 2. světový válce.
The Case for Christ (2017)
Proboha, ježíši kriste, pane bože, šmarjápano, kristova noho....na film, jehož hlavní postava si má zakládat na faktech, tady fakta skutečně nenajdete, co tu ale najdete je snůška keců a zasranýho náboženskýho patosu.
Sneekweek (2016)
Bizardní pokus o novodobou verzi Vřískota?
Revolta (2017)
Kombinace vícero sci-fi filmů včetně Války světů a District 9, přestože film nedělá nic vyloženě špatně, nedělá bohužel ani nic vyloženě dobře.
The Exception (2016)
Klasická válečná romance ozvláštněná o filmově v podstatě ignorovanou historickou postavu, Viléma 2. Celý děj filmu se odehrává v jeho sídle v době jeho nizozemského exilu. Historie příšerně málo, romance až nechutně moc, drama tak akorát.
Kolos (2016)
Jakýkoliv druh zábavy nebo vtipu mizí z filmu kompletně ještě dlouho před polovinou, co následuje potom je obyčejné životní drama. Komediální (a možnost parodovat například godzilu) potenciál absolutně nevyužit a trailer je absolutně zavádějící.