Recenze (267)
Moon (2009)
Pro mě neuvěřitelný filmový zážitek. Tohle všechno nás v budoucnu čeká to je na tom to nejhorší.
Mr. GS (2008) (pořad)
Kam se na ně hrabe Kraus tyhle dva to dokážou rozjet pořádně a né jako ten šašek od matoni. Už se lidi proberte ty vole od dob Tele Tele sou to nejlepší český komici!
Můj soused Totoro (1988)
Čekal jsem blbost pro děti co mě nebude bavit, ale naopak to byla celkem i sranda nemám co vytknout....jinak potkat ted v noci v lese totora tak seru strachy a to že totera pořádně :D
Můj Winnipeg (2007)
Na tento film člověk potřebuje dostatek energie, ale ne zas tolik, aby očekával akční dílo. Film na začátek zaujal a pomalu při jeho shlédnutí na MFFKV 2008 se začali zavírat oči při scéně ve vlaku, kdy se jen do kola opakuje My Winnipeg My Winnipeg My Winnipeg, pak ale přijde na řadu vyprávění o hokejovém stadiónu a hvězdách a hned Vás to nabudí. Film tak 50% zaujetí, ale k vzhledem dobré atmosféry na MFFKV 2008 75%.
Muž ve stínu (2010)
slušně napínavá věcička, já hned věděl, kdo za tim stojí zdálo se mi to až moc podezřelý...a ten konec sem čekal lepší, jinak by to bylo za bůra, no spravedlnost vždy nezvítězí aka klasická amerika...
Náhradníci (2000)
Solidně emotivní filmek s DJ Bulvou :). Jenom mě zarazila klasická koncepce vyhodíme srdcaře, ale najednou to bez něj nejde a hned se objevuje v kabině a najednou to s ním jde, přece jenom je to cápek z Matrixu ten je jinde.
Na hraně zítřka (2014)
Akčně maximálně nabitý, sem tam časový přeskoky až trochu blbůstky, ale jinak zajímavej děj a ten konec mi přišel úplně zesranej....krásná dojemná scéna ustřihlá přiblblým Tomova výsměchem kappa a do toho muzika, která mi měla ukázat fantastic finish???? Watafox 4*
Napospas osudu (2014)
Jeden velkej masakr!
Narušení (1999)
za Angelinu 4*, jinak takovej pěknej 3* film
Naruto (2002) (seriál)
Nejhezčí a nejlepší příběh všech dob :)