Recenze (267)
V síti (2020)
Trošku jsem nepochopil, proč dělat hrdinu z kluka, co je zadanej a volá si se 13kama a je na ně hodnej (zároveň divnej), ale jinak super práce.
Joker (2019)
Musím uznat dlouho sem neměl otevřenou hubu občas dokořán. Člověku to trochu nahlodá mysl, na metaforu k dnešní době, až z toho děsí...koneckonců xkrát lepší, než ty bezpříběhový akční sračky od Marvelu viz. Avengers
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Tenhle film má největší styl!
Lví král (1994)
Můj první film v kině...
Mirai, dívka z budoucnosti (2018)
Kdo nemá mladšího soudruzence, ať to prosím nehodnotí. Srdcovka.
Tate no júša no nariagari (2018) (seriál)
Zatím parádys...hlavní hrdina trošku labilní, ale vybral si dobrýho peta a ten jeho schizofrenii zvládá mírnit.
Aquaman (2018)
Tenhle film má všechno v jedný kostce. Zpracování ve všem parádys i když prominu poslední dialogy před závěrem, protože mi trošku určitá blonďatá herečka (ex krujzová) do toho moc neseděla... Ale tenhle syntwave výlet na vlnách do země podmořskýho avataru byl suprovej. Kam se na tohle hrabe posranej Iron man, kapitán USA nebo jiný mašťáci... P. S. Nekoupejte se radši v moři na Sicílii.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
První série super, druhá už je trošku přehnaná a jestli bude třetí a furt tam Hanička bude, tak je to totálka na palici...
Šingeki no kjodžin - Season 3 (2018) (série)
Libovkenzí, už se nemůžu dočkat pokračování, to bude mít šílenej konec...
Prezident Blaník (2018)
Už jenom za tu scénu s Kulhánkem a prohranou bitvou tam musí bejt 5* :D