Recenze (267)
Sbohem, baby (2007)
zpracování příběhu zajímavý, ale u toho to zhruba končí....táhne se to občas jak smrad a Casey Affleck i tak hraje, to byl šílenej přednes bezcitnej, neadaptovanej na roli vůbec mi tam neseděl, naopak pro mě velký mínus filmu a zachraňoval to Ed Harris + ta zfetlá matka...
Sedm let v Tibetu (1997)
hezkej film, ale sem tam nudí scénama absolutně o hovnech
Útok na věžák (2011)
Nick Frost nejlepší role, sem tam dobrý hlášky a film ušel, prostě banda černochů co zabijí verbály...
Spider-Plant Man (2005) (TV film)
batman v metru :D to bylo slušný
Predátoři (2010)
čekal jsem víc, než jen kecy a slibotechnu, ale jinak to ušlo....
Vzkaz v láhvi (1999)
Ten konec...da fuuck? Jako čekal sem cokoliv, ale tohle xD
Poslední píseň (2010)
Hemsworth je fakt příšernej a některý scény jsou nehorázně špatně zahraný klišé...jinak film celkem dopohodys
LEGO® příběh (2014)
sem tam prča sem tam nuda sem tam dobrá hudba sem tam nudný ticho sem tam za 3
Drive (2011)
Celej film rozpačitej, nedává ani hlavu ani patu a scénář Goslinga by se naučil i verbal. Těšil jsem se na tento film hodně, ale nebejt hudby, tak je to spíše béčkovej film..., jinak číst bych to fakt nechtěl, když je to podle předlohy, to musí bejt dobrá sračka!
Dokonalý smysl (2011)
Tohle mi přijde, jako nejhorší možnej způsob konce světa....teda až po zrození verbala to bylo horší, jinak celkem solidní zajímavej film.