Poslední recenze (18)
Sedm (1995)
Po přečtení komentářů jsem čekala asi něco více,ale i tak mi nejde dát méně než 5 hvězdiček.
Let’s Dance: Revolution (2012)
Až na celkem předvídatelnou dějovou linii - vztah - hádka se skupinou - případně rozchod - usmíření to pro mne byl nejlepší díl společně s jedničkou. Je to něco jiného, neni to tak uplně o pouličním souboji skupin a to se mi na tom po tolika tanečních filmech líbilo nejvíc. Tanec něco říkal,dával smsl. . Byla to super podívaná. Za mne 5 hvězdiček.
Nic nás nerozdělí (2012)
Skvěle natočený film. Práce kamery, hudba, občasné ticho. opravdu dlouho jsem neviděla něco co by mne takto dostalo. naposledy film Poprava od Josepha Rubena. Sice hodně odlišné děje ale to co ve Vás tyto dva filmy zanechají to se nedá popsat. Jsem ráda v uvozovkách za to de žiji. Je to smutné co příroda dokáže.