Recenze (87)
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Davam o hvezdicku vic, kdyz tady ocividne kdekdo hodnoti jen to, jakou barvu ma plet nekterych hercu a samotny serial neresi :-/
Pravdivý příběh Ivety B. (2012) (TV film)
Líbí se mi, že je dokument pojatý nebulvárně. Ale jinak se jedná vesměs o sestřih vystoupení Ivetky Bartošové...
Ženy sobě (2011)
"Who´s driving that car?" :D :D :D
Anneliese: The Exorcist Tapes (2011)
Snaha tvůrců o mystifikaci, která by byla podobná Záhadě Blair witch, vyšla naprázdno. Příšerný film.
Hanebný pancharti (2009)
Nejlepší Tarantinův film!
Mlýny (1994) (divadelní záznam)
Geniální adaptace Havlovy hry. Příjemné překvapení v podobě Trojana, nepříjemné překvapení v podobě Načevy...
Pokušení paní Antonie (1934)
Nejhorší film pro pamětníky, co jsem kdy viděla. Jinak komentář J.McClana je naprosto výstižný!
Kriminálka Staré Město (2010) (seriál)
Velké plus: Matěj Hádek x Velké mínus: naprosto nezajímavé případy
Adela show (2010) (pořad)
1 kvězdička za scénu, 1 hvězdička za Sajfu a 1 hvězdička za Adonise, vetšinou dobrý výběr hostů a slušné (ale na Adélu ne nejlepší) moderování a občas i vtip. Nově přidávám další hvězdičku za komentování událostí. To je povedené.
Talentmania (2010) (pořad)
1 hvězdička za Trošku. Ať žije Česko slovensko má talent!