Recenze (44)
Kick-Ass (2010)
síce som to nevidela celé, ale myslím, že tu niet o čom diskutovať... päť hviezdic :-)))
Počátek (2010)
bez debaty najlepsi film tohto roku!
Mamma Mia! (2008)
gýč - negýč mne sa to páčilo :-)!!! aj keď Pierce nevie spievať, ale nevadí...
Noční hlídka (2004)
Ako alternatíva ku literárnej predlohe to bolo celkom zaujímavé, aj keď nie som veľkým nadšencom brutálne pomeneného filmového deja v porovnaní s tým knižným. Dávam štyri hviezdičky, pretože to bol nápaditý film, tematický zaujímavý, špeciálne efekty slušné, nenudil. Čo však nepochopím je výber konkrétnych hercov do konkrétnych postáv. Máloktorý sa výzorovo hodil do mojich predstáv - zrejme aj tu bola využitá alternatívna verzia výzoru hlavných postáv. Inak si to neviem vysvetliť...
Dexterova laboratoř (1996) (seriál)
Dexter rulez!!! najlepší seriál zo starej dobrej Cartoon Network stanice, klasika, nostalgia, klasika!!!
Hříšný tanec 2 (2004)
z pokračovaní mám väčšinou hrôzu... ale v tomto prípade to podľa mňa dopadlo celkom dobre
Hříšný tanec (1987)
klasika, klasika, klasika!
Osobní strážce (1992)
veľmi necharizmatická dvojica, žiadna chémia tu nie je viditeľná... ale príbeh je pomerne originálny
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
prvé pozretie bolo pre mňa sklamaním, ale potom to už bolo stále lepšie a lepšie
Anna a král (1999)
smutne krásne a krásne smutné