Poslední recenze (27)
Supergirl (2015) (seriál)
Tak krásne naivný seriál som ani nečakal že uvidím, áno kritika je tu určite na mieste ale u mňa všetko fungovalo ako malo a nedostatky, ktorých možno nebolo najmenej som v konečnom dôsledku prehliadol. Supergirl si ma získala už po úvodných epizódách (každá mala niečo do seba) a k záveru ako tempo seriálu gradovalo som jej a ľuďom okolo nej maximálne fandil. Som zvedavý, čo nám prinesie nová séria už aj s Clarkom takže v mojom prípade je plné hodnotenie pre Supergirl asi povinnosť, podľa mňa je seriál je mierne underrated ale nemusí to sadnúť každému.
Woonmyungcheoreom neol saranghae (2014) (seriál)
Fated to love you je nádherný seriál a pre mňa obrovské prekvapenie, totálne som si ho zamiloval. Funny momenty boli super, na šneka tak skoro nezabudnem. Musím sa priznať, že som sa neubránil ani slzám. Navyše charizmatický Lee Gun a roztomilá Kim Mi-Young povýšili tento seriál na ešte vyššiu úroveň.
Yiootjib kkotminam (2013) (seriál)
Naozaj príjemný seriál s plachou Park Shin Hye v hlavnej ulohe. Veľmi sa mi páčil aj napriek jednoduchosti ale v tom spočívalo jeho kúzlo. Postava Enriqueho je neskutocná fandil som mu v priebehu celého seriálu. Vyzdvihol by som aj ostatné charaktery, zvlášť záporáčku Cha Do Hwi, ktorú som si obľúbil. Bavilo ma to, jednotlivé diely ubehly vcelku rýchlo ale mal som dilemu 4* alebo 5* ale nakoniec som sa priklonil k plnému hodnoteniu.
Poslední deníček (4)
Avengers 2
Asi sa zo mňa stáva fanúšik fantasy, po návšteve v kine na Avengers 2 sa vo mne prebúdzajú chute na ďalšie komiksové príbehy.