Recenze (27)
Druhá šance (2012)
Velmi podařený film, který velmi výstižně vystihuje problém letitých manželství. Výborné herecké výkony jak Meryl tak Tommyho.
Bourneův odkaz (2012)
Po nudnějším začátku velmi dobrý americký triller, který se za své akční scény, především honičky na motorce a souboje rozhodně nemusí stydět. Kdo by čekal Matta bude zklamán, ale jinak fajn podívaná a i když si to tak uvědomuju tak zvuk hodnotím nadstandartně.
Obhájce (2011)
Inteligentní, zábavné a ani děj není bez překvapivých zvratů. Po dlouhé době dávám 5/5.
Muži v naději (2011)
Ač polívku nemusím, v tomto filmu byl výbornej, zcela mimo svojí škatulku. Příběh s nadsázkou jako ze života a plný vtipných situací. Jde spíše o více směšných situací, povídek. Ale přesto Vás nebude nudit. Prostě romantická komedie jak vyšitá. Za mě 4,5 hvězdy - hlavně kvůli Polívkovi, Macháček mohl být herecky výraznější.
Prokletý ostrov (2010)
Netradiční film, kde se až zmatečně prolínají bludy s realitou. Surealistická kamera a scény, které už byly zbytečně přehnané. Di Caprio, ale hraje skvěle a i celý příběh provází zajímavé zvraty. Kdyby to mělo 90min, udělal by Scorsese lépe a já bych dal čtyři.
Pomáhat a chránit (2011)
Film má rozhodně jinej spád, než na co jsme v poslední době zvyklý, ale o to mě víc pobavilo surové podání situací, které i bez umělého smíchu a klišé člověka rozesměje. Takže za mě 3 a půl :-)
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Jedna z mála pohádek po 1989, která se neprezentuje hromadou zbytečných efektů a nesmyslným dějem. Děj sice není nikterak překvapivý, ono taky ruku na srdce, ve které pohádce tomu tak je, za to je protkán příjemnou satirou na současný stav politiky. Výborný obsazení, ze kterého snad nejméně hraje Klus, ale to je dáno tím, že on prostě není herec a je takový jakého ho všichni známe, nakonec mu role poměrně padne. Prostě příjemná pohádka na relax u telky s hlavou a patou.
Všemocný (2011)
Film, který tě do poslední chvíle nechá na pochybách, jak vlastně skončí, ostatně jak už je zvykem Neila Burgera.
Drive (2011)
Ač ten film všichni kolem chválí, mě teda nenadchnul. Zdlouhavý melancholický příběh o chlapovi, který skoro nemluví, řídí pár vteřin a furt jen někde postává. Krteček je vedle tohodle holywoodský akčnák. Přestože popis a procenta slibují dobrou podívanou, nemůžu si pomoct, ale podle mě je to jen natažený blábol. Hudba celou extra nudu jen podtrhuje s tím, že Wágnerovi 7 hodinové opery jsou zábavnější než tahle snuška pár akordů. Musím hodniti jednou hvězdičkou, protože jediný relativně zajímavý je úvodní scéna a během tohodle díla jsem sledoval víc ručičky na hodinkách než obrazovku.
Potomci lidí (2006)
Kamera a střih jsou fajn, ale příběh je bída a běs.