Recenze (361)
Your Honor (2020) (seriál)
Bohuzel posledni 2 dily zkazily jinak krasny seroš
Šarlatán (2020)
Takové téma a tak ho ..........
Vyproštění (2020)
žánrovka čistá, vypustil bych tak stovku mrtvých a bylo by líp
Greyhound (2020)
Tom v poho, je to pro Čínu, je to vidět, proč tam byla E. Shue netuším a ona asi taky ne
Výjimeční (2019)
proboha to není komedie
Tekutý písek (2019) (seriál)
tak vypatlanou ústřední dvojici jsem snad neviděl
Lilyhammer - Série 1 (2012) (série)
škoda, poslední 2 díly byly úlet, už tam chyběla jen Pipi dlouhá punčocha, a takový potenciál, amík v norsku
Korunovační klenoty (2011)
ten hokej bych vyrazil a mělo by to na víc
Zlo s lidskou tváří (2019)
způsob vyprávnění mi nesedl, o šílenci jsem se nic nedozvěděl - co mu probíjelo v hlavě atd., nicméně casting přesný
Balón (2018)
Zábavné, napínavé, retro, ale příběh mě vadil, vyrostl jsem mezi bolševiky a rozhodně jsem s nimi netančil, ale zdrhat takovým způsobem s třemi malými dětmi mi příjde naprosto šílené, škoda, že ve filmu nebyly uvedeny pohnutky emigrace a šel tak jen po povrchu, rodina mi nepřišla politicky stíhaná, jen klasický nasraná na debilní systém, což naprosto chápu, na svou dobu měla i neskutečnou životní úroveň, prostě cena výkon mi nesedí