Recenze (32)
Alexandr: Něvská bitva (2008)
Možná kdyby se v půli filmu kníže Alexandr proměnil v upíra a začal bojovat s draky o záchranu, do toho by se zamíchala oslnivá leč po smrti knížete prahnoucí krasavice, tak by měl film lepší hodnocení. Ale jedná se HISTORICKÝ film, čili si opravdu scénáristé nemohli nic vymyslet (naštěstí). Kdyby si někteří předtím, než film zhodnotí, ověřili historická fakta, věděli by, proč vše vrcholí "malou" bitvou… ale to ne. Ona doopravdy ta bitva nebyla nijak extra velká. Na jedné straně stáli Švédové na druhé Alexandr později Něvský, který měl v bitvě jenom svojí družinu a nějaké ty dobrovolníky, které cestou posbíral. Čili se ani na konci filmu nedaly čekat krvavé orgie, jelikož opakuji, jednalo se o historický film, ne žádnou fantas magorii. Ano vážení, minulost nezměníte, a ne vždy se sváděly velké bitvy. Zato ty malé měly někdy obrovský dopad… jak v případě ty Něvské. Já jsem s filmem nanejvýš spokojená (Alexandr zde byl vylíčen stejně, jak ho popisovaly texty, kterých se žel moc nedochovalo), rozhodně nemám důvod mu dávat špatné hodnocení, jelikož už to udělal někdo přede mnou nebo nebyl uspokojen můj po krví toužící chtíč.
Dětská hra (1984) (TV film)
Dost mě udivuje zdejší hodnocení. 47%… není to trochu málo? Sice se jednalo o malinko ujetý konec (který byl sice originální, ale taky nelogicky), ale jinak dobrá podívaná. Mám za to, že většina se na ten film ani nedodívala a vesele hází nízké hodnocení, jelikož to udělali někteří předtím. Rozhodně se nejedná o špatný film, už jen ten námět stojí za kouknutí.
Těsně vedle (2007)
Tak díky téhle "komedii" jsem začala nenávidět Bena Stillera. Příšerná pitomost o nadržených čtyřicátnicích, kteří své hormony ještě nezklidnili v pubertě.
West Side Story (1961)
Romeo a Julie tentokrát s nádechem 20. století a v neutichajícím rytmu tance a zpěvu. Kdo by mohl odolat? Já rozhodně ne. Už jenom za tu extra chytlavou hudbu musím dát plný počet.
Ledově ostří (2007)
Ve svém žánru má tento film docela vysoké hodnocení. Očekávala jsem proto i slušnou zábavu, která se ale nedostavila. Film byl zoufale nevtipný, a tam, kde se snažil o vtip, zase přehnaně trapný. Ani ty kreace na ledě nebyly nic světoborného. Celkový zážitek tedy byl okolo 30%.
Pretty Woman (1990)
Neskutečný kýč o popelce stokrát jinak… přesto ale má jakýsi magický náboj, který mě vždy přitáhne k obrazovce a já se po celou dobu filmu nemohu odtrnout.
Muzikál ze střední 2 (2007) (TV film)
Tady nejde hodnotit jinak. Byl to jediný díl Muzikálu ze střední, co jsem viděla, a jsem tomu ráda. "Písničky" a "zpěváci" a potažmo i "herci" jsou úděsní. Vše je umělé a neskutečně podbízivé. Ze Zaca Efrona se mi dělá blbě, na jeho přeslazený kukuč se opravdu nedalo dívat. Vše graduje neskutečně stupidním dějem. Nikdy víc.
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Tak tohle teda ne! Všechno bylo špatně… scénář s pitomými dialogy, "vlkodlaci" (jeden by je nepoznal, jak byli příšerně umělý), děj, kamera…. Ona ani ta knižní předloha v tomto případě není nic moc, ale co snese papír a mysl čtenáře, už nesnese ucho a oko diváka. Mám za to, že veškerý nápad na film vznikl během dvaceti minut ve vlaku, kde se celý tým sjížděl ne zrovna kvalitní mariánkou.
Stmívání (2008)
Film určený převážně pro náctileté dívky hozený do upířího kabátku. Taková hrůza to zas nebyla. Nečekala jsem od toho moc a nakonec z toho vyplynul naprostý průměr. Podprůměrní byli jedině herci, kteří svými statickými výrazy v obličeji působili nesmírně komicky. Hlavně pak R. Pattinson… Při milostných okamžicích vypadal opravdu úsměvně, když neskutečně přehrával. 60%, a vidět to znovu opravdu nemusím.
Herkules (1995) (seriál)
Tři hvězdy ale jenom z nostalgie, jelikož jsem jako malá tento seriál ráda sledovala. Ale jinak se jedná o směs dortu pejska a kočičky, kde se scénáristé neštítí dopouštět úděsného znásilňování řeckých bájí v zájmu vyšší sledovanosti, jelikož původní znění je tak "nudné" a k obrazovkám by přilákalo jen pár nadšenců tohoto žánru. Ale každá sranda jednou končí.