Recenze (40)
Zelený rytíř (2021)
ehm, ako by som... ako by som tak slušne napísal? asi len "to bola teda pekná, kktina ktorá bola požutá umeleckou brandžou!!"
Korunovační klenoty (2011)
No nebyť tej divnej hlavnej a zbytočnej vsuvky s tým mutantom hokejistu-krasokorcularia-buzeranta-bisexuala tak je to lepšie pozeratelne
Šiva Baby (2020)
chvilami to malo gule a zacinalo sa to tvarit ze sa konecne nieco zomelie, ale inak to bolo ani slane ani sladke, skoda.. moznosti tam bolo
Čím víc, tím líp (2021)
film ako návod "Ako si sku*vit život a budúcnosť"
Voyagers - Vesmírná mise (2021)
Potenciál to malo ale inak to bolo slabé ako nedoluhovany čaj.. už len Hodor mi tam chýbal :-D
Star Trek: Discovery (2017) (seriál)
Nebyť toľkej LGBTIQ propagandy, tak by sa to aj lepšie pozeralo.. Sonequa je ale na zožranie! :)
Don Jon (2013)
Nosná myšlienka filmu ostala do konca taká jednoznačná a taká pekná že inak hodnotiť tento film ani nemôžem!
Bezstarostná dívka (2019)
Hmm. Zaujímavé pocity po dopozerení. Také ako z reálneho života, nefalšované. Sofia bola ten typ ženy čo sa páči chlapom s istým vkusom. Mne sa pri nej akurát zdvíhal žalúdok. 0% prirodzenosti, zranená bytosť nastavená na samodeštruckiu.. teplý kamoš mi prišiel tiež prirodzený, nie len nejaký LGBT konštrukt, ako je vo zvyku vo viacerých filmoch tejto doby..
Selfie (2014) (seriál)
Jedna * za vtipné vsuvky pána šéfa a druhá * za Elizu
Slzy Sýrie (2017)
dokument plný propagandistickej lži !