Recenze (386)
Želvy Ninja (2014)
Absolútna zpíčenina. Až taká, že aj keď som od toho nič nečakal, tak ma to sklamalo. Boje maximálne nepriehľadné a dementné, príbeh samozrejme žiadny, napätie mínus jedna a úplne najhoršia vec ako sa z nich snažili spraviť hláškujúcich teenagerov. Najmenej vtipné hlášky ako som kedy videl v akom filme. Dokonca aj 5 korunové paródie na Green Horneta boli zábavnejšie. Niektoré filmy skrátka sú na pobavenie a keď si večer otvoríte pivko, tak si ich aspoň v nálade vychutnáte. Tento film medzi ne nepatrí. Je nudný a otravný. Nenachádzam dôvod prečo prideliť aspoň jedinú hviezdu :X
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Slabšie ako jednotka. Plné väčších výmyslov, aby bolo o čom. Málo napínavé, slabší príbeh, ale nudiť sa nebudete. Viac ako 3* určite nie.
Herkules: Zrození legendy (2014)
Zhrnutá prvá séria Spartacusa bez nahoty a príbehu. Ale s pár pivami sa to pozerať v pohode dalo až na ten koniec, to som si len hovoril what the...
Rozvedený se závazky (2010) (seriál)
To som chcel :-) Louieho stand-up prerušovaný scénkami z jeho života, o ktorých nám toľko hovoril vo svojich minulých špeciáloch. Ako jeho fanda som absolútne uspokojený a s rukou na srdci prideľujem 5*.
Putování s dinosaury (2013)
Čo už vrátilo ma to do detských časov a Putovaním s dinosaury z 99teho :-) Bohužiaľ v porovnaní len slabý odvar, prevažne určený deťom. Ak by som mal 13, tak tomu dávam 5* okamžite. Ide o akýsi mix Dinosaurus a Putovani s dinosaury, ale druhé spomínané ostáva No.1 a to bez rečí.
Jimmy Carr: Laughing and Joking (2013)
Jimmy Carr nestarne a jemu to vpodstate ani nehrozí. Hromada interakcie s publikom a hromada vtipov o sexe. Čo sa týka vtipov samotných, jedno z drsnejsich Jimmyho stand-up. Kráľovsky som sa bavil, pre fandov čierneho humoru jasná povinnosť.