Recenze (24)
Casino Royale (2006)
Po prvom pozretí sa mi zdal príliš dlhý a nudný, viacmenej som však bol spokojný. To som však ešte nevedel aká skvelá hra poker je. Do tej hry som sa neskôr zaľúbil a hrával som aj v kasíne. S odstupom času som si film pozrel znova, už ako znalec pokru a skvele som si ho užil. Iste, film nieje len o pokri, ale dáva mu tu správnu príchuť.
Čtvrtý druh (2009)
Keďže obľubujem tento žáner a mám rád Millu, film sa mi nemohol nepáčiť. Pozeral som to sám v noci a dosť ťažko sa mi po filme zaspávalo. A to už nevravím o tých prebudeniach v noci.....
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Priznám sa, že toto hodnotenie vyplynulo aj z môjho odporu voči popularite tohto filmu. Mňa osobne neskutočne nudilo pozerať sa na film, v ktorom sa hlavne postavy len presúvajú hore dole po Karibiku. Množstvo príťažlivých hercov neznamená dobrý film. A záverečný súboj dvoch nemŕtvych postáv bol posledný klinec do rakvy.
96 hodin (2008)
Jeden z najlepších akčných filmov, aký som kedy videl. Slabý scénar, ale dokonalá akcia a skvelé hlášky. Nádhera