Poslední recenze (195)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Tarantinova pocta Hollywoodu konce šedesátých let. Nádherný vizuál včetně hudebního doprovodu, potěšila spousta odkazů jak na dobové, tak i na předchozí autorovy filmy. Herecké výkony výborné, zejména ten Pittův. Finále nemělo chybu. Jsem příjemně překvapen! Anybody accidentally kills anybody in a fight, they go to jail. It's called manslaughter.
Svědomí (1948)
Krejčíkovo silné psychologické drama s nádechem noiru. Snad všichni herci předvedli výborné výkony, zejména Miloš Nedbal coby přednosta pojišťovny byl skvělý. Překvapila opravdu hutná atmosféra, která mi místy připomínala Fargo. Přijde mi, že Svědomí i v dnešní době nepůsobí vůbec zastarale.
Klub miliardářů (2018)
Začátek hodně dobrý, zhruba do poloviny mne BBC neskutečně bavil. Jak už to ve světě filmu občas bývá, v druhé půlce přišel mírný sešup dolů. Nikterak tragický, to v žádném případě, jen mít film lepší režii a asi i větší rozpočet, mohla to být slibná "konkurence" pro Scorceseho Vlka z Wall Street. 3*+