Recenze (439)
Neposkvrněná (2024)
Také dobré prostredie všetko okrem deja chcel by som vedieť co tým chcel režisér povedať toto je totižto presne ten prípad ktorý možno vie len on a taky dobrý film to mohol byť
Stíny mezi námi (2018)
Veľmi netradičný film
Smrtihlav (2017)
Náhodou celkom fajn dohromady sú tieto filmy asi 2 atentát 1964 a antropoid 2017 len by som bol najradšej keby sa všetky spojili v jeden a natočili to vierohodne na 100 pro. Hlavná postava sa mi tam vôbec nechodila ostatné fajn len je škoda nejakých veci čoby sa dali dotiahnuť
Její tělo (2023)
Nieje to zle ale s jej kariéry som čakal viac a ten koniec mohol byť iný nie ze napíšem zomrela vtedy a vtedy a tým to skončilo ináč zaujímavý počin
Pavučina (2023)
Dobre stavaný atmosférický thriller v prvej polovici kde to v tej druhej sklzlo k trochu inej polovici aj keď nie úplne zlej ako celok to bol nadpriemer
Papežův vymítač (2023)
Niečo viac ako filmy s podobnou tematikou
Někdo klepe na dveře (2023)
Co to do pekla bolo ??
À fond (2016)
Je to hlupost ale tak som sa uz dlho nenasmial v niektorych momentoch a na takom malom priestore co sa da vymysliet 😀
Medvídek (2007)
Miestami fajn ale aj dost uspavajuce
Zhoubné zlo (2021)
Taketo nieco bolo vidiet letmo v poterovi ale toto bolo prekvapujuce klobuk dolu ako uz dlho som nevidel takyto film