Recenze (200)
Vlkodav z kmene Šedých psů (2006)
Čím viac sa dostávam do kinematografie, tým viac som prekvapená. Pre niekoho rutina (pozerať talianske, ruské, indické... filmy), pre mňa objavovanie celkom nových dimenzií a som rada, že som sa dostala do tohto štádia. Aspoň som mohla byť svedkom ďalšieho krásneho dobrodružného fantasy (v tom najvšeobecnejšom, ale aj v tom najjemnejšom ponímaní), ktoré oko pohladilo, uchu lahodilo a celkovému "fa-do-rom" cíteniu mojej osoby prišlo neuveriteľne vhod. Veľké plus: krásne nevyumelkované ženy, mužní Slovania a malé beťárisko - Netopier :)
Camelot (2011) (seriál)
Prvá časť vyzerá sľubne, zatiaľ nehodnotím, lebo aj v Game of Thrones som videla po prvej časti potenciál a... nič z toho.
Atelier Fontana - Le sorelle della moda (2011) (TV film)
Po prvej časti... 3*, uvidíme či druhá časť zdvihne hodnotenie. Po druhej časti zdvíham hodnotenie na 4*. Nakoniec som sa zžila s talianskym spôsobom filmovania a prezentovania udalostí a sa mi zapáčil.
Potomci lidí (2006)
´Jesus Christ´ Nájsť zmysel života v záchrane rodu ľudského, keď už človek všetko spakoval... no ďakujem pekne, celkom obstojný spôsob ďalšieho žitia.
Válka Bohů (2011)
Na konci tunela bolo svetlo, na konci bohov boli ľudia, na konci Hyperiona bol Theseus a na konci môjho pozerania bolo poznanie, že nič dokonalé neexistuje :)
Ten večer (2007)
Pre mňa krásne poetický film plný citu a istej obrazovej ojedinelosti. Nestalo sa nič, čo by ma otravovalo, nič, čo by ma rozčuľovalo, ale naopak hádam všetko malo svoje miesto. Nie, nebol dokonalý vo svojej jednotnosti, "scenáriskosti", ale také čosi vo filmovom svete ani neexistuje. Nateraz sa asi nespamätám :)
Ramona (2010)
Odkladala a odkladala až prišla na to, že namala prečo :) O Joey King budeme ešte počuť, to teda hej.
Last Night (2010)
Ostala som celkom skľúčená.
Paní Zázračná (2009) (TV film)
Začínam sa tešiť na Vianoce. Okrem toho, tento kus "amerického gýču", ako takéto typy filmov zvyknú zarytí cynici a spol. nazývať, mi pripadal omnoho viac realistický ako iné dramaticky (a inak erudovane) sa tváriace výplody. Takže, nenechajte sa oklamať nízkym hodnotením. Aj keď je to len jedna z mnohých variácií, bolo sa na čo pozerať a smiať, a...
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Len nechápem tých, ktorí chcú všetko po lopate... Ja si seriál vychutnávam každým cólom a nechávam sa unášať, veď je to predsa nejaká tá "rozprávka" :)