Recenze (162)
My Fair Lady (1964)
Nesmrtelná klasika, uvidíme, co nový remake...
Hačikó - příběh psa (2009)
Remake u mě zprvu u Hallströma působil dojmem sladké holywoodskosti, ale když v cca 50 minutě zemřel hlavní lidský představitel, zbytek filmu mě rozsekal na padrť. Silný příběh, psal život sám!
Perfect Strangers (2001) (seriál)
Dostupné na YT. Buď výborná předloha, režie či provedení, ale pro mě vše. Rodinná sešlost jako téma může být nudné, pikantní až bolestné, ale přesto jsem byla od první chvíle přikovaná očima k obrazovce. Říká se, že v každé rodině jsou alespoň 3 závažné události, tajemství, cokoli. Skládačky nejen fotek a vyprávění, doplněné pasující hudbou. Vtipné i odhalující s výborným obsazením.
Sloní muž (1980)
Úcta k předloze i formě!!!
Fotograf František Drtikol (2000)
Komentář B. Rösnera!!!
Ty, který žiješ (2007)
Andersson je upřímější a brutálnější než v 2nd floor, za vše perla ze začátku, a že je to náhrdelník: http://www.youtube.com/watch?v=hnyslj2gRfM&feature=related
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
puklé srdce http://www.youtube.com/watch?v=y_XiDPXM24I
V jako Vendeta (2005)
http://www.youtube.com/watch?v=c6Q0dfrbr10 v dabingu tedy rozhodně NEE!!!
Samsara (2001)
Vzpomínky na dávný Ladakh, aneb jitří tím více, když jsou to místa po kterých člověk chodil, tím spíše duševní rozpor se rodil. http://www.youtube.com/watch?v=WKfzrdjzYI0
Muž od Sněžné řeky (1982)
...první rané setkání s australským filmem aneb i báseň může být námětem pro film, kor od kabrňáka, který napsal Waltzing Matildu http://www.youtube.com/watch?v=fs_-DKUimeo