Recenze (453)
Volavka (2022) (seriál)
Jako fakt pecka! Hodně dobře natočené, herecky zahrané, emocionálně vypjaté...po dlouhé době peckóózní krimi seriál...90%
Vyproštění 2 (2023)
A teď už jen čekat na osmý, devátý a desátý díl se stejně klesající kvalitou jako u Rychle a zběsile... 60%
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
No jelikož jsem hru nehrál a knihu nečetl, tak se neřadím mezi ty fanatické fanoušky. Takže i přes některé fakt tupé a zbytečné scény je to v celku podařené béčkové fantasy... 55%
Sisu (2022)
Takový John Wick jen v jiném ( aspoň pro mě lepším ) kabátku a s naprosto adekvátní stopáží...75%
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Tohle je doposud nejhorší marvelovka co jsem viděl. A Kang se vrátí? No potěš koště...15%
Kocour v botách: Poslední přání (2022)
Za mě teda zklamání. Kocoura mám docela rád, ale tohle mi teda nesedlo, prostě nebavilo...55%
Luther: Pád z nebes (2023)
Jó seriál ten mám moc rád, páč je to fakt pecka asi tak jako skoro tři čtvrtě toho dle filmu, ale pak se podělalo vše co šlo! Nechápu...65%
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Velmi silná episoda a po dnešku začnu asi poslouchat Lindu Ronstadtovou :)
Trojúhelník smutku (2022)
Excelentní satira a tohle mám rád! Viděl jsem už dvakrát a asi se podívám i potřetí. U kapitánské večeře jsem se málem po*ral smíchy...90%
Halloween končí (2022)
Debilnější zakončení této ságy snad ani být nemohlo! Michael Myers to má asi definitivně za sebou a teď už jen čekat až se najde někdo kdo nám dokáže, že i tohle Michael opět přežil...