Recenze (453)
Nejdelší noc (2022) (seriál)
Docela zklamání ze Španělska. Už od druhého dílu šla kvalita rapidně dolů a ten konec? To jako vážně, že bude druhá série?? Nene, tohle fakt nebrat...45%
Noc v ráji (2020)
Jako já nechápu, že si v dnešní době už nepotrpí na počet nábojů.. Konec filmu ale stojí za to! 60%
Predátor: Kořist (2022)
Už po shlédnutí traileru jsem to viděl na podobnou kokotinu jako Kovbojové a vetřelci v čele s úžasným Craigem, kterého nemohu ani vystát! No ale místo toho jsem dostal jedno z nejlepších zpracování Predátora, který dostal spousty prostoru a řezal to hlava nehlava! Ještě musím vyzdvihnout povedený soundtrack. Paráda a těším se na další pokračování, které dle pod titulkové scény bude následovat...80%
Sorjonen: Krvavé poselství (2021)
Seriál mně bavil, film zase tolik ne. Zbytečně utahané, nudné, bez špetky napětí a už ani vtipné to nebylo na rozdíl od seriálu...50%
Vřískot (2022)
Jako pochopil bych, kdyby se jednalo o Scary Movie, pač bych se nasmál asi na stejno. Nějak nechápu proč filmaři z těch Američanů stále dělají tak moc neinteligentní stvoření...50%
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Po první více jak polovině si říkám proč to má tak malé hodnocení, pač to až na pár menších drobností bylo aspoň pro mne velice dobré. No ale v části druhé poloviny už jsem to začínal chápat a finální část ten jen potvrdila. Těšil jsem se moc a přišlo zklamání...60%
Špindl (2017)
Za normálních okolností bych se na to asi vůbec nepodíval, ale jeli jsme s rodinkou na dovolenou do Chorvatska autobusem (už nikdy) a tam ten paskvil co si říká komedie pustili přímo na obrazovce přede mnou bohužel. Hrozná nudná debilita s obsazením vyhaslých rádoby hvězdiček českého showbyznysu...25%
Poslední úsvit (2019)
Tématika dobrá i k zamyšlení, ale zpracování už je horší. Nudné, předvídatelné a hrozně utahané! Škoda...40%
Besa (2018) (seriál)
Výborná mafiánská kriminálka z balkánského prostředí! Napětí a tempo se díl od dílu stupňuje, herecky uvěřitelné...no prostě pecka dle mého gusta! Už se nemůžu dočkat druhé série, snad teda bude...90%
Šéfkuchařův stůl - Jeong Kwan (2017) (epizoda)
Slabší díl a asi bych osobně ani nic neochutnal, ale fascinuje mě jak jsou Amíci úplně hotový z toho, že "pouze" vzduch, voda a slunce urodí krásné jídlo...50%