Recenze (454)
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Snímek je plný nelogických situací a neustálého klišé jako prase, ale u téhle série se to dá asi i prominout, pač tady přeci jen nejde o propracovaný scénář, ale o ten MASAKR! Upřímně jsem si nejvíc užil autobus, pač moc tyhle nafintěný zbohatlíky nemusím...60%
Trojúhelník smutku (2022)
Excelentní satira a tohle mám rád! Viděl jsem už dvakrát a asi se podívám i potřetí. U kapitánské večeře jsem se málem po*ral smíchy...90%
Volavka (2022) (seriál)
Jako fakt pecka! Hodně dobře natočené, herecky zahrané, emocionálně vypjaté...po dlouhé době peckóózní krimi seriál...90%
Vřískot (2022)
Jako pochopil bych, kdyby se jednalo o Scary Movie, pač bych se nasmál asi na stejno. Nějak nechápu proč filmaři z těch Američanů stále dělají tak moc neinteligentní stvoření...50%
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
No jelikož jsem hru nehrál a knihu nečetl, tak se neřadím mezi ty fanatické fanoušky. Takže i přes některé fakt tupé a zbytečné scény je to v celku podařené béčkové fantasy... 55%
Zločiny budoucnosti (2022)
Cronenberga mám rád, ale tohle je už trochu moc morbidní...40%
Duna (2021)
Dunu už jsem viděl potřetí a stále je to neskutečný audiovizuální porno zážitek!! Film roku...90%
Finch (2021)
Nic neříkající a néé zrovna moc zábavná sci-fi pohádka na dobrou noc...40%
Godzilla vs. Kong (2021)
Po vizuální stránce fakt super, ale to je tak nějak vše! Vůbec nechápu dějovou linku s neohroženýma děckama a vševědoucím údržbářem, nic to filmu nepřineslo ba naopak. Ale jedno pozitivum to má a to je, že to vypadá na konec téhle ságy Godzill... 40%
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Na to jaký je to hit na Netflixu, tak Já nevím no, zrovna moc mne to neuchvátilo! Nápad to je dobrý, ale zpracování hrozný až kolikrát hraniční s debilitou! Možná to je jen mnou, pač korejská kinematografie není opravdu můj šálek kávy...50%