Recenze (207)
Exmanželka za odměnu (2010)
Ač to mnohým připadá jako veliké hodnocení odemě, ale u filmu s Jennifer Aniston se vždycky náramně pobavím a odpočnu a ještě lepší když je to spojené s nějakýmy naschvály. Kombinace Gerarda a Jenni opravdu sedla.Bavila jsem se
Bílý oleandr (2002)
Nooo popravdě řečeno mě bílý oleandr nijak neobohatil ani mi nic nevzal krom hodiny a 44minut. Čekala jsem od toho víc. Jediný klenot co tento film měl byla skrytě manipulativní Michelle Pfeiffer. Jinak celkový děj mě nijak neohromil.
Jana Eyrová (2011)
Určitě co se týče atmosféry a určité naivity toho byl film plný . Až častokrát na mě Jana působila tak trochu až moc naivní což mi ubíralo na celém konceptu filmu. Příběh je na můj vkus až příliš nudný a občas jsem našla i pár nudných scén, ale na film se 3* to určitě není. Postava pana Rochestera byla asi z celého filmu to nejlepší a trochu postrádám nějaký smysl děje, to že se k sobě vrátili je sice pěkné ale né nijak ohromující. Adekvátní a čisté 4*
Smrt a život Charlieho St. Clouda (2010)
Můj názor na film úplně vystihnul Malarkey. Musím uznat že Zac byl dobrej :)) Čisté 3*
Rychle a zběsile 5 (2011)
Tak takhle si já představuju film o autech. Konečně i když autům vůbec nerozumím, musím uznat, že tady jsme si pár svých favoritů a krassavců na čtyř kolech našla. Musím pochválit obsazení film ačkoli Vin nikdy nepatřil mezi mé favority , měním rychle názor. Sice hrál takového nekompromisního drsňáka, ale jemu jsem to opravdu věřila. Nneašla jsem ve filmu ani jedno hluché místo a byl to nářez od začátku do konce. Mylsím si že je to jeden z nejpovedenějších filmů o autech. Každý herec tady měl své místo a nikdo nebyl víc a někdo míň. Jasně není to film bez chybičky občas najdete pár míst, že si řeknete no fajn to tak nejde ale budiž. Jsem nadšená. Prostě BOMBA
Barbar Conan (2011)
Co se týče zpracování to není špatné ale na příběhu to pokulhává. Typický dychtivý conan po pomstě a ničem jiném, takže asi tak. Horší 3*
Kamarád taky rád (2011)
Musím uznat že tahle role byla Justinovi a Mile ušitá přímo na míru. Pobavila jsem se, trochu smutně zavzdychala, ale především jsem se koukla na dobrou komedii, kterou určitě stojí za to vidět. Čisté 4*
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Typickej Tarantino: moc krve, moc mluvení, nesmyslné dialogy a to mě prostě nebaví.
Shixian Zhi Wai (2010)
Dětská fantazie nemá mezí . Jednodušše namalované a přesto úžasné :-) Chci tu hůlku, prosím !!!!!
Trouble In Paradise (2004) (studentský film)
Škoda nápad to byl dobrý, jen to využití. Ten konec mě zklamal, ten já bych nějak ještě dokončila.