Recenze (207)
Pro ptáčky (2000)
Ave Pixar!!!! Dokonalé až je to nemožné. Aspoň vidíte, že posmíva se nemá :-))
Únos (2006)
Pokud nás mají někdy navšítivit a nedej bože unýst, ale když už ať jsou aspoň z poloviny jako tihle :)) Skvělá hudba, skvělé zpracování a moc roztomilej marťánek :))
Polojasno (2009)
No tak to je něco zatím nejhezčí kraťas co jsem viděla. Ty ště'nátka ty kočičky, především kočička s rohy, potom ježek zabalený v pleně a nakonec věrnost čápa, která je okouzlující. A nápad s mráčky je geniální :)) BOMBA
Sim Salabim (2008)
No já se chcechtala od začátku do konce :)) opravdu kouzelné a ten králíček je fakt boží a moc hezky udělaný :)) kouzelník nechtěl dát králíčkovi mrkvičku tak to měl za to :))
Megamysl (2010)
Celý film mě doprovázela mylšenka, kolik teda nakonec dám, nějak jsme si nebyla jistá u filmů podobného ražení máte tak nějak jasno, ale u tohoto ne. Fandila jsem megamyslovi hned od začátku i když si zezačátku hrál na tvrďáka. Musím ocenit soundtrack , který mě asi potěšil ze všeho nejvíc, závěrečná scéna za doprovodu Gun's and Roses nemohla být lepší. Celkově film na mě působí roztomile a konečně tak nějak dětsky, jak to asi u animáků má být. A musím uznat že i když ze bylo pár vtípků, ale těch pár stálo fakt za to, kdo viděl ví :))
Benga v záloze (2010)
Laciný americký humor. Jak já nesnáším ty trapné vtipy, kterýmy to zde jen sršilo. Ani zápletka mě nebavila.
Prázdniny v Římě (1953)
Po pro mě nevydařeném snímku Snídaně u Tiffaniho, zde máme nestárnoucí klasiku v čele s naprosto překrásnou, přirozenou a neodolatelnou Audrey po boku šarmantního elegána s uhrančivýmy oči. Takto si já představuji klasiku. Scéna kdy Gregory nespustí oči na tiskové konferenci z Anny je nádherná. Není nad čím přemýšlet 5*
Insidious (2010)
Podle u poutávky, to vypadalo na dobrý horor. Ale skutečnost je jiná. Dočkáte se akorát pár lekajících scén, ale nikoli scén, kdy by jste se schovaly pod peřinu a dělaly , že neexistujete a to si myslím, že horor má být. Na to jakej já jsem strašpytel, jsem se bála asi jen 2x. , co se týče zpracování to bylo fajn, ale hororových prvků zde bylo fakt málo. Čisté 3*
Machři (2010)
Mám ráda filmy ze Sandlerem, ale tento patří mezi ty slabší. Jasně pár dobrých hlodů se tam najde, ale první polovina filmu těžce pokulhává a snaží se těžit z ničeho zatímco druhá půlka je o krapet lepší . Jako večerní oddychovka, když v TV nic není tento film bohatě stačí, ale jako komedii to nepovažujispíše je to rodinný film, místy to mělo sklony k trapnosti. čisté 3*
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Já nemohujinak, čekala jsem klasiku s báječnou Audrey, ale dočkala jsem se umíněné blbé s prominutím kravičky, která byla hloupoučká až mě zaráží, že něco takového tvůrci v takovém filmu dovolí . Nemluvě o jejím potroublém chování ve kterém jsem neviděla nic hezkého.Mám ráda takovou tu sladkou hloupost, ale tady teda ne. Čekala jsem uvolněnou atmosféru v čele s Audrey, ale dočkala jsem se nijak neromantického filmu na který se určitě 2x nepodívám. Škoda a to jsem se tolik těšila.