Recenze (57)
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Monica Lewinská: " Myslím, že seriál Beverly Hills dobře vystihuje pocity a názory naší mladé generace". Je třeba něco dodávat?
Knight Rider (1982) (seriál)
Díky tomuto seriálu jsme všichni ve třídě přebarvovali angličáky na černou " kitovskou " barvu.
Slunce, seno a pár facek (1989)
Nejlepší díl hoštické trilogie. I po dvacáte se s chutí zasměju, pravda, stopáž by mohla být o něco kratší. Ale MUDr. Karel Kroupa je boží: " To jsem já, Kája, Blaženko chci Vám říct, že Vás asi miluju a že si Vás asi vemu":-)))))
Záhada Blair Witch (1999)
Ne, opravdu jsem se nebál. Nebylo totiž čeho se bát, hysterické chování hlavních postav ve mě strach nevyvolává. Navíc jejich bloudění v " začarovaném lese" rozesměje i člena mladých svišťů, stačilo přeci jít po proudu říčky a né chodit kol dokola jak banda plantážníků. To dá rozum. Ale abych jen nekritizoval, jako studentský film je to slušný počin. Odhaduji, že nebýt geniální propagační mystifikace, tak by tohle dílko skončilo na smetišti filmových dějin.
Insomnie (2002)
Velmi dobrá kriminálka, která osciluje mezi klasickou detektivkou a psychologickým thrillerem. Příběh není sice nijak světoborný, co ale film posouvá do úplně jiných dimenzí, jsou herecké výkony. Williams je velmi dobrý, pro velkého Al Pacina pak nemám slov. Jeho nespavost mě uhranula natolik, že jsem následující dvě noci usínal až k ránu.
Dnes neumírej (2002)
Čeho je moc, toho je příliš. Akční scény jsou i v bondovském měřítku moc přehnané a příliš překombinovaný děj je také krokem vedle. Brosnan odvádí svůj standard, ale Berryová jako bondgirl je snad špatný vtip. Zdá se mě, že bondovská série vykazuje sestupnou tendenci. Jediné, co mě potěšilo, je Bondův návrat k Astonu. Aston Martin Vanquish V 12 je totiž absolutní maso!
Boeing 747 v ohrožení (1996)
Standardní podívaná v hollywoodském stylu. Dobrý Russel, černokrásná Berryová, zajímavý Suchet. Perličkou filmu je použití neviditelného letounu F - 117 Nighthawk. Dodnes ale nechápu, jak mohli do jednomístného bombardéru nacpat celé přepadové komando:-) P.S. No vidím, že to postřehl už Abdul, zase jdu s křížkem po funuse
Operace: Zlomený šíp (1996)
Nadprůměrný akční film, který pobaví i po několikerém shlédnutí. Charismatický Travolta na plátně dominuje, už jen styl jakým si Vic Deakins zapaluje cigáro je úchvatný. Ty akcie Volva jsem mu doopravdy přál. Slater je vedle něho malý hráč, někdy ani snaha nestačí. Skvěle natočený podzemní jaderný výbuch i největší tajemství USA v akci - bombardér B 2 - potěší všechny militantní jedince.
Krotitelé duchů (1984)
Tahle duchařská taškařice mě nikdy moc nebrala. Nejlepší z celého filmu je titulní píseň Ghostbusters a Bill Murray taky nemá chybu. Ale jinak průměr.
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Dobrá zábava pro celou rodinu. Harry a jeho parťáci jsou prostě okouzlující, pro menší děti to musí být absolutní bomba! ( něco podobného jako byla pro mě Arabela ). Hrozně rád bych si zahrál ten famfrpál a kouzelnou hůlku beru všema deseti:-)