Recenze (325)
Jedině Tereza (2021)
55 %
Rok, kdy jsem začala masturbovat (2022)
Absurdně povrchní a zkratkovitá kravina bez humoru, logiky nebo smyslu. Podle názvu se to nicméně dalo čekat. Filmu lze přičíst k dobru alespoň to, že má konec; ten měl ale přijít o nějakých 130 minut dřív.
Kingsglaive: Final Fantasy XV (2016)
Pro nezasveceneho je to neprehlednej ultra mega hyper digitalni chaos.
Poslední aristokratka (2019)
65 %
Interstellar (2014)
65 %
Osm hor (2022)
Výjimečné a silné. Zažito v Centru Kampa.
Čas probuzení (1990)
85 %
Nic k smíchu (2021)
Norský Muž na měsíci. Čas mezi narozením a smrtí je třeba si užít, ať čelíte čemukoli. 60 %
Battle (2018)
45 %
Ladíme! (2012)
Sice podle sablony, ale se sympatickymi predstaviteli a dobrou hudbou. Já se bavil od začátku do konce. 70 %