Recenze (1 736)
Nestyda (2008)
Dlouho, předlouho se dívám na okénko a ne a ne vymyslet pořádný komentář, takže to zkusím alespoň takto; Film Nestyda je v podstatě ONE MAN SHOW Jiřího Macháčka, který podává solidní výkon a film se zvedá i padá s jeho výkonem. Nechybí vtipné a příjemné momenty, stejně jako hluchá nebo trapná místa. Ale celkově je to průměrný film o muži, který se nestydí opustit ženu kvůli tomu, že má velký nos. 3 hvězdy.
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Hulkův upgrade byl natočen prostě proto, aby Hulk více pasoval do filmu o skupince superhrdinů, Avengers. Nic jiného v tom nevidím. Jinak je to prostě průměrný film, kde vystupuje ten známý zelený nervák. A upřímně, nějaké jeho případné další samostatné dobrodružství už lepší nebude. Hulka už stačilo, 3 hvězdy.
Nic než pravda (2008) (pořad)
Naprosto směšná soutěž s naprosto nesympatickým a bezcharakterním moderátorem! Odpad!
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Odporná zvrhlost, totálně zprzněná slátanina, která napodobuje jinou slátaninu, odpad!
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Protentokrát milý a poklidný David Fincher říznutý Forrestem Gumpem. Příběh Benjamina Buttona je vlastně jakási úvaha nad životem a hodnotami. Je to o tom, jak si čeho vážíme a co a jak prožíváme. Je to film s velmi procítěným a propracovaným příběhem. Vyzdvihnout musím také precizní práci maskérů a excelentní výkon Brada Pitta v hlavní roli. Celkově se film zalíbí, zaujme, ale úplně neuchvátí, tudíž 4 hvězdy.
Quantum of Solace (2008)
Quantum of Solace není špatný film. Ale není to ani dobrý film, lepších Bondovek bylo daleko více. Ten nový svěží a jiný Bond co byl minule k vidění v Casinu Royale jakoby také zmizel. Je tu ještě jinačí verze. Klasické aspekty Bondovek jsou pryč! Tohle už není ten pravý Bond! Co Casino Royale, započalo, to Quantum of Solace nedokončilo a já říkám, tohle není ten správný Bond. Tak například (dočtete se to i v zajímavostech), klasický opening každé Bondovky, scéna s hlavní, se tedy vlastně objeví až na konci, je to maličkost, ale dost mi to vadí. Dále, Bondgirl se zde s Bondem ani nevyspí, jak je to možné? To už pak není Bondgirl! Potom ještě třeba, Bond se zbavil svého klasického motýlku, který k němu prostě patří, a začal nosit kravatu! Znovu opakuju, maličkost, ale dost mi vadí! A takhle bych dál mohl pokračovat! Já prostě nechci žít ve světě, kde James Bond neřekne svou legendární větu; “Jsem Bond, James Bond". Navíc příběh nemastný neslaný a nenašel jsem tady jedinou zapamatovatelnou scénu, takže 3 hvězdy.
Rallye smrti (2008)
Brutální cool béčko, kde auta lítají vzduchem, všechno vybuchuje a masakrují se vězni. To vše navíc s dobrou vizuální stránkou za doprovodu rockových pecek. Bezdějová, avšak nářezová zábava, Paul W. S. Anderson překvapil! 3 hvězdy. PS: Jason Statham je machr!
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Rambova poslední mise. Důstojné zakončení legendy. Čtvrtý Rambo výborně poukázal na situaci v Barmě a zároveň je to výborný akční masakr. Rambo si žije poklidný život v Thajsku, dokud jej nevyruší misionáři, kteří chtějí jet do Barmy. A pak to začne! Střílení střídá střílení, řežba střídá řežbu. Jeden z nejlepších novodobých akčních filmů! Rambo je zase ve formě a nebere si servítky! Je to velice dobré zakončení příběhu válečného veterána. 4 hvězdy.
Repo: Genetická opera! (2008)
Repo je výstřední vizuální libůstka. Je pořádně ujetá, je to vlastně velmi rozporuplný film. Mě se líbí zejména ta stylizace a celý ten svět je skvěle vymyšlen. Nicméně je to muzikál a ty písničky tam nebyli až tak úplně ono, 3 hvězdy.
Saw 5 (2008)
Pátý Saw nedosahuje kvalit předchozích dílů, ovšem stále je to mírně nadprůměrný krvák. Pasti se mi sice už tak moc nelíbí jako v předchozích dílech a herecké obsazení je také slabší, ale příběh není špatný a flashbacky z minulosti jsou výborné. Navíc se to celé tentokrát zaměřuje na jednu postavu a beru to jako takový prequel k ní. Jinak závěrečné rozuzlení mi přijde takové laciné a celkem prohlédnutelné. 3 hvězdy, ale jen proto, že mě tahle série baví už od začátku.