Recenze (8)
Premiér (2019) (seriál)
Proboha Soukupe!!! Běž se rychle léčit než bude pozdě !!!!
Rivalové (2013)
Jako co k tomu dodat.Po poslední scéně a po titulkách jsem ještě pěknou dobu zíral jak se lidově říká ,,do blba,,.Film mně absolutně nadchl.Ještě teď mám z toho husí kůži.Neskutečný dvouhodinový zážitek.Všem vřele doporučuji.
Contracted (2013)
Děkuji.Jednou stačilo.Vřele nedoporučuji.
Bláznivý šaman (2001)
Dneska mně syn ukecal ať se s ním na to dodívám až do konce.Větší tragédii jsem neviděl a moc nechybělo a neviděl bych už nikdy nic :-)))
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Já byl spokojen.Jemma Dallender ke konci sice vypadala hodně neohroženě,ale to co měla udělat to udělala. :-)
Hvězdná pěchota (1997)
Jako sci-fi to ušlo,ale jinak úplně o ničem.Některé scény ,viz probodlé rameno Denise Richards s kterým dokázala být neskutečně akční a vysmátá,tak to mně dostalo,to jsem bral už jako dobrou komedii.
Temné nebe (2013)
To co jsem od tohoto filmu očekával to jsem dostal.Můj oblíbený žánr i téma.Závěrečná pasáž mně dostala.Po filmu jsem cítil jemné mražení v zádech :-)
Po zániku Země (2013)
Ale jo.Mělo to napětí,efekty byly taky slušné.Dějově trochu chudší,finále předvídatelné,ale výkony obou Smithů v poho.