Recenze (175)
Dívka, která unikla: Příběh Kary Robinsonové (2023) (TV film)
Krasna ukazka toho, ze aj ked hlavnu postavu hra ta ista herecka ako v inom podobno filme o unose, tak to nemusi vzdy zafungovat.... Dost zle herecke prevedenie vseobecne.
Most Dangerous Game - New York (2023) (série)
Stale nechapem delenie na 10 minutovky, ale inak dejovo dobre a napinave. To co clovek caka, to dostane.
My House (2023)
tolko nelogickych shitov, ze cau
Nech svět světem (2023)
zaujimave... a preco by to nemohlo byt napr takto.
Postarejte se o Mayu (2023)
Naprosto otrasna ukazka systemu, ktory nikdy nefungoval a fungovat nebude. The End.
Run Rabbit Run (2023)
Ked uz je to blbost, tak je tu aspon pokus o rasovu vyrovnanost. Uz je to trapne. Chybala tam este lesba a transgender, aby sme to mali uplne.
Uprostřed ničeho (2023)
Asi by to malo byt za tri, ale tak v ramci daneho zanru, preco nie... Novy napad, krasne mimi... :-)
V Clearingu (2023) (seriál)
Brutalita. Som zvedava na 2. seriu. Prve 3-4 casti bolu super, potom prisla v 2 dieloch tma a celkom nuda, ale zase posledne 2 diely to zachranili. Takze nevzdavat a pokracovat. Pekne vystavana drama, kedy kazdu chvilu neznasate inu postavu a vlastne ani neviete, ci chcete vobec s niekym sucitit, alebo ich radsej vsetkych upalit, zabalit do vreca a vyhodit..
57 vteřin (2023)
Dosť dobré na scifi...
Assailant (2022)
Pre ten prepaleny predzaver, este jedna hviezda dolu. Menej je niekedy viac. Inak by to bolo fajn psycho.