Recenze (176)
Blades of Courage (1988) (TV film)
Skuby presne aj ja si ho pamatam dodnes. Myslim, ze este niekde na VHS by sme ho mali mat natoceny, len bohvie kde?
Mluv (2004)
Úžasný film, s úžasnou atmosférou a za každým ma dokáže vtiahnuť do deja a donúti zamyslieť sa. Kristen to zahrala super a nielen ona. Veľmi dobrý, ale hlavne "plný" snímok.
Kdo chce zabít Nancy? (2008)
Celkiom v pohode film, s prirodzene plynucim dejom s prirodzenou reakciou zeny, ktora si prezila v zivote veci, ktore vzdy zanechaju v cloveku hnus a kazdy sa s tym vysporiadava po svojom, no tazko... Tak to tu v tom filme bolo proste priznane, ze nie je lahke ist dalej, ked vas niekto poslape. Taka pohodovka na popoludnie alebo pokojny vecer... Par peknych a pravdivych myslienok vyslovenych - jednoducho som spokojna s vysledkom:-)
Nech svět světem (2023)
zaujimave... a preco by to nemohlo byt napr takto.
Uprostřed ničeho (2023)
Asi by to malo byt za tri, ale tak v ramci daneho zanru, preco nie... Novy napad, krasne mimi... :-)
Na prahu války (2019)
Pomale, vnimave a spate so zivotom ako takym, presne tak ako samotne vnutro Franza. Mozno su pre niekoho takmer 3 hodiny vela, ale proste je to tento sposob podania danej myslienky. Spomalne a majme cas vnimat...
No Sleep 'Til Christmas (2018)
Hodnotim to ako vianocnu romanticku komefiu a v tomto zanri to proste sadlo.
Small World (2021)
Presne tak. Kazdy rok cca 2 miliony deti... A svet sa aj tak toci dalej a ludia pokojne na seba hladia v zrkadlach.
V Clearingu (2023) (seriál)
Brutalita. Som zvedava na 2. seriu. Prve 3-4 casti bolu super, potom prisla v 2 dieloch tma a celkom nuda, ale zase posledne 2 diely to zachranili. Takze nevzdavat a pokracovat. Pekne vystavana drama, kedy kazdu chvilu neznasate inu postavu a vlastne ani neviete, ci chcete vobec s niekym sucitit, alebo ich radsej vsetkych upalit, zabalit do vreca a vyhodit..
Sedmilhářky (2017) (seriál)
Dlho som sa serialu vyhybala, kedze som citala knihu a ta sa mi pacila. Prva rada sa vsak atmosferou perfektne trafila do tej kniznej, navyse dejova linka pekne splynula s tou pisomnou podobou. Takze super. Prekvapenim bola druha seria, ktora to fakt neposrala. A to, ze som mala chut vyhodit psychopaticku babicku von oknom a pred tym ju otrieskat o stenu... To asi k tomu patrilo :-) :D